AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Har en treåring som frem til nylig snakket veldig bra. Begynte på storbarnsavd i august, og nå siste ukene har han begynt å gjøre seg til når han snakker, litt sånn baby aktig, men på en sykt irriterende måte... virker til og med som han gjør det for å irritere. Har begynt å herme litt og. Tipper det er vanlig, men har noen tips til å bli kvitt det? Forsøker ignorere men er så irriterende 😖 Anonymkode: 4ffe0...4ac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Bare fortsette å ignorere. En fase bare. Anonymkode: ca194...658 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Min og snakker plutselig babyspråk. 3,5 år Anonymkode: 5ebcf...453
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Overser det. Sier at hun får snakke ordentlig. Hun er ingen baby lenger. Hermer hun så går jeg. Gjentar meg ofte at vi snakker ordentlig til hverandre. Det er en fase, men noen ganger kan det vare lenge. Venninna mi sin datter på 6 snakker fortsatt babyspråk fordi moren oppmuntrer til det. Grusomt å høre på. Anonymkode: f9f0f...3df 1
Luckie Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Er en fase som de andre sier. Hender min på 4 gjør det. Gjorde det mer da han var 3. Grusomt å høre på🤪
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg sier bare at jeg ikke forstår hva han sier når han prater sånn. 3,5-4 år her og. Akkurat begynt med det. Anonymkode: db526...31d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har en treåring som frem til nylig snakket veldig bra. Begynte på storbarnsavd i august, og nå siste ukene har han begynt å gjøre seg til når han snakker, litt sånn baby aktig, men på en sykt irriterende måte... virker til og med som han gjør det for å irritere. Har begynt å herme litt og. Tipper det er vanlig, men har noen tips til å bli kvitt det? Forsøker ignorere men er så irriterende 😖 Anonymkode: 4ffe0...4ac Helt normalt. Overse, men poengter de gangene du faktisk ikke forstår, Eller lat som at du ikke forstår. Eks om hun ber om drikke på babyspråk, så si bare "hva sa du? Jeg forstår ikke når du snakker slik". La det ellers bare være. Det går over. Kjenner faktisk ingen voksne som snakker babyspråk. Ingen gjorde det på barne, ungdom eller videregående skole heller så vidt jeg kan huske. Men begge mine har gjort det da de var 3 år, og veldig mange av de andre 3-åringene jeg kjenner. Min logikk tilsier dermed at det går over. Har ei på 3,5 år og det er tidvus umulig å forstå hva hun sier. Bare komisk. Storesøster på 5,5 henger seg på innimellom. Da koser de seg fælt. Jeg bare spør og ber henne gjenta på vanlig språk når hun ber meg om noe. Skjer ingenting fra min siden uten at hun sier det normalt. Utover det får hun bare babyspråke i vei. Eldste ga seg med det før 4 år, men jeg ser fra andre at småsøsken gjerne holder på lenger, så jeg antar at vi har en god stund igjen her. Jeg er langt over det å la slikt irritere meg. Anonymkode: 2062f...0fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå