Cam28 Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har bestemt meg for å teste ut tinder, men får rett og slett ikke til å lage en profil der. Får opp en melding om at mobiloperatøren ikke støttes. Jeg har Talkmore som operatør, og har kontaktet kundeservice der. De sier det ikke skal være noe problem. De sier også at jeg må kontakte Tinder, og når jeg har gjort det får jeg bare et svar om at mobiloperatøren ikke støttes. Noen som har vært borti noe lignende? Skal også nevnes at jeg har et telefonnummer som ikke kan hentes opp på f.eks 1881 - kan det være en årsak? Er helt grønn på dette, så er takknemlig for svar 😊
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Cam28 skrev (1 minutt siden): Jeg har bestemt meg for å teste ut tinder, men får rett og slett ikke til å lage en profil der. Får opp en melding om at mobiloperatøren ikke støttes. Jeg har Talkmore som operatør, og har kontaktet kundeservice der. De sier det ikke skal være noe problem. De sier også at jeg må kontakte Tinder, og når jeg har gjort det får jeg bare et svar om at mobiloperatøren ikke støttes. Noen som har vært borti noe lignende? Skal også nevnes at jeg har et telefonnummer som ikke kan hentes opp på f.eks 1881 - kan det være en årsak? Er helt grønn på dette, så er takknemlig for svar 😊 Jeg trodde man kun brukte tlf nr når man opprettet profil for å få tilsendt kode til verifisering. Har du aksept for sms som koster penger i ditt abo? Tror det er et par kroner det koster å motta koden
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Det betyr at Tinder ikke har registrert nummerserien ditt tlf-nr dessverre er en del av, og har ingenting med om det er Talkmore eller annen operatør. Har skjedd meg også, det var med Telia. Eneste som funket var å bytte nr Anonymkode: 5daa3...d08 1
Cam28 Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2021 MrBergen: Det skal vel bare være å registrere nummeret og få sms’en med en kode, men det er akkurat på det trinnet det feiler. Anonym: det var nytt for meg, men det kan vel fort stemme ja! Merkelig da🙈 Men bytter ikke nummer for å komme meg på tinder altså, da får jeg klare meg uten 😅
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Cam28 skrev (1 time siden): Anonym: det var nytt for meg, men det kan vel fort stemme ja! Merkelig da🙈 Men bytter ikke nummer for å komme meg på tinder altså, da får jeg klare meg uten 😅 Om du ombestemmer deg får du simkort til 50 kr om du feks kjøper et kontantkortabonnement hos Telenor. Trenger ikke å bruke det i det daglige, men da har du i hvert fall et nr å få den koden på Anonymkode: 5daa3...d08
Cam28 Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2021 Takk for tipset 😊 får vurdere det om ensomheten skulle snike seg på i høstmørket 😜
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har samme problem med mitt mobilnummer og jeg bruker Ice. Mener dere at det er noe «galt» med nummerserien ? Det er veldig rart men jeg bytter heller ikke mobilnummer av den grunn. Anonymkode: b4090...f6a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har samme problem med mitt mobilnummer og jeg bruker Ice. Mener dere at det er noe «galt» med nummerserien ? Det er veldig rart men jeg bytter heller ikke mobilnummer av den grunn. Anonymkode: b4090...f6a Problemet er som andre har påpekt nummeret, ikke operatøren. Om du tar med samme nummer til Telenor eller Telia vil du møte samme problem. Tinders kundeservice er ubrukelig, så den eneste løsningen er å bruke et annet nummer. Anonymkode: 6389a...29c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet er som andre har påpekt nummeret, ikke operatøren. Om du tar med samme nummer til Telenor eller Telia vil du møte samme problem. Tinders kundeservice er ubrukelig, så den eneste løsningen er å bruke et annet nummer. Anonymkode: 6389a...29c Eller kan koden sendes til en venn sin mobil hvis det bare er en engangs ting? Anonymkode: b4090...f6a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Problemet er som andre har påpekt nummeret, ikke operatøren. Om du tar med samme nummer til Telenor eller Telia vil du møte samme problem. Tinders kundeservice er ubrukelig, så den eneste løsningen er å bruke et annet nummer. Anonymkode: 6389a...29c Så dårlig. Får heller prøve en annen datingside som ikke har sånne regler. Anonymkode: b4090...f6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå