Eryn Skrevet 5. oktober 2021 #21 Skrevet 5. oktober 2021 Dette er ikke bra! Hun er fullstendig urimelig! Med hvilken rett har hun til å bestemme over deg, hva du gjør og ikke gjør, når du kommer hjem fra jobb, etc.? Dette er sykelig! Hun må ha store personlige problemer. Og nesten verst av alt: hun legger skylda over på DEG, for hvorfor hun reagerer slik hun gjør. Det kalles manipulasjon. Hun kan rett og slett bli svært farlig for deg. Håper inderlig at dere ikke har barn sammen! Kom deg vekk fra henne! Hun er ikke i stand til å være i en sunn relasjon høres det ut som. Hun bør oppsøke hjelp, men du trenger overhode ikke være med på den reisen. Jeg hadde pakket og gått før hun viser deg positiv graviditetstest. 8
RedPimpernell Skrevet 5. oktober 2021 #22 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (2 minutter siden): Ønsker ikke dette lenger. Jeg har det ikke bra med meg selv, det sliter. Hun har kastet meg ut igjen og nå har jeg sagt at dette var siste gang. Har flytta ut og tatt med tingene mine. Etter det har hun prøvd å fikse opp i ting men hun ønsker ikke å endre på noe. Hun sier hun har fått masse støtte fra venner og familie at jeg er urimelig og burde derfor godta hennes krav. Så min dømmekraft er rævkjørt for tiden. Hvet ikke hva som er opp eller ned. Vel, nå har du sjansen til å vise hva du er laget av. Den vanskelige delen er unnagjort. Nå må du bare være sterk, og sørge ferdig dette forholdet. Du skal ikke trenge å føle at du hele tiden må gå på tærne i et forhold. Du mister deg selv. Vit at det er sikkert mange normale kvinner der ute som du kan få et sundt og likeverdig forhold til. Selv om det føles tøft nå, får du det mye bedre på sikt, og kanskje resten av livet. 12
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #23 Skrevet 5. oktober 2021 Fireflies skrev (3 minutter siden): Når hun alltid legger ting over på deg, så er hun ikke villig til å endre seg. Du er nødt til å ta ansvar for egen lykke, og ut i fra hva du skriver så virker det som det er bedre for deg å gå fra henne. Når vi snakker om endring, så sier hun at det må først komme fra meg. Fordi hun kan ikke endre på måten hun oppfører seg på, fordi det er jeg som for henne til å reagere slik. Jeg har sagt til henne at jeg ikke godtar dette mer. Hun vil heller at vi skal avslutte forholdet enn at det skjer en endring. Da blir det vel sånn 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #24 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg er veldig skeptisk til nye brukere. Anonymkode: 5ac23...fb8 1
Flintis Skrevet 5. oktober 2021 #25 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (42 minutter siden): Er sammen med en kjempe fin person Nei det er du ikke! 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #26 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (10 minutter siden): Ønsker ikke dette lenger. Jeg har det ikke bra med meg selv, det sliter. Hun har kastet meg ut igjen og nå har jeg sagt at dette var siste gang. Har flytta ut og tatt med tingene mine. Etter det har hun prøvd å fikse opp i ting men hun ønsker ikke å endre på noe. Hun sier hun har fått masse støtte fra venner og familie at jeg er urimelig og burde derfor godta hennes krav. Så min dømmekraft er rævkjørt for tiden. Hvet ikke hva som er opp eller ned. Enten forteller hun en annen historie til dem rundt henne, eller så lyver hun til dem. Stå på ditt og ikke gå tilbake, jeg lover deg at det vil føles riktig når du får landet litt og sett det utenfra. Anonymkode: 1de80...063 10
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #27 Skrevet 5. oktober 2021 Eryn skrev (6 minutter siden): Jeg hadde pakket og gått før hun viser deg positiv graviditetstest. Det toget gikk i sommer, desverre. Det bruker hun som et argument mot meg. At jeg skal velge mine venner fremfor henne, nå enda når hun er gravid. Hun sier hun er bitter pga mitt valg og kommer til å være det resten av livet. Hun truer også med at jeg aldri for ha noe med barnet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #28 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (7 minutter siden): Når vi snakker om endring, så sier hun at det må først komme fra meg. Fordi hun kan ikke endre på måten hun oppfører seg på, fordi det er jeg som for henne til å reagere slik. Jeg har sagt til henne at jeg ikke godtar dette mer. Hun vil heller at vi skal avslutte forholdet enn at det skjer en endring. Da blir det vel sånn Det er klassisk å skylde på den andre. Feks de som slår sier at det var offeret sin feil, det var offeret som fikk hn til å slå. Anonymkode: 1de80...063 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #29 Skrevet 5. oktober 2021 «Kan vurdere om jeg får gå ut», «2-3 pils blir fort til en stor fest», «kutte ut venner hun ikke liker.» si meg, er du mannen hennes eller barnet hennes? Løp! Anonymkode: 574ad...937 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #30 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (8 minutter siden): Det toget gikk i sommer, desverre. Det bruker hun som et argument mot meg. At jeg skal velge mine venner fremfor henne, nå enda når hun er gravid. Hun sier hun er bitter pga mitt valg og kommer til å være det resten av livet. Hun truer også med at jeg aldri for ha noe med barnet å gjøre. Oooooog DER slutta jeg å tro på deg. Dette hadde du nevnt tidligere om det var sant, nå kastet du deg på da det ble nevnt barn... Anonymkode: 0ce01...697 10
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #31 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oooooog DER slutta jeg å tro på deg. Dette hadde du nevnt tidligere om det var sant, nå kastet du deg på da det ble nevnt barn... Anonymkode: 0ce01...697 Har ingen intensjoner om å lyve. Jeg ble medlem her idag fordi jeg ønsket å høre hva andre mener om et slikt forhold. Til nå har jeg for det meste fått høre at jeg er urimelig som ikke setter henne først, uansett hva. Jeg føler meg litt tåkelagt. Men har har fått mange tilbakemeldinger her inne som gir meg styrke og bekrefter det jeg har visst innerst inne. 3
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #32 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): «Kan vurdere om jeg får gå ut», «2-3 pils blir fort til en stor fest», «kutte ut venner hun ikke liker.» si meg, er du mannen hennes eller barnet hennes? Løp! Anonymkode: 574ad...937 Når jeg tenker meg om hvorfor jeg har blitt. Det er fordi jeg har aldri vært så forelsket før jeg traff henne. Dette har nok blendet min dømmekraft og har derfor også sagt ja til ting jeg ikke burde. Men ja, løp.
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #33 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Enten forteller hun en annen historie til dem rundt henne, eller så lyver hun til dem. Stå på ditt og ikke gå tilbake, jeg lover deg at det vil føles riktig når du får landet litt og sett det utenfra. Anonymkode: 1de80...063 Hun sier hun forteller det slik hun opplever det. Men ja, må lande ned på jorda.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #34 Skrevet 5. oktober 2021 Min kjære venn, dette kalles for manipulering. «Hun sier all tilitt forsvinner hvergang vi krangler. Så da må jeg bygge det opp igjen.« For en slem måte å gjøre deg til den skyldige. Du må ikke ta opp noe hun ikke liker i tilfelle dere krangler så du ødelegger tilliten og må fikse det igjen. Les innlegget ditt én gang til, men uten å tenke at det er ditt eget forhold. Anonymkode: 9af13...393 5
Silva Pluvialis Skrevet 5. oktober 2021 #35 Skrevet 5. oktober 2021 Mavrick skrev (37 minutter siden): Når vi snakker om endring, så sier hun at det må først komme fra meg. Fordi hun kan ikke endre på måten hun oppfører seg på, fordi det er jeg som for henne til å reagere slik. Jeg har sagt til henne at jeg ikke godtar dette mer. Hun vil heller at vi skal avslutte forholdet enn at det skjer en endring. Da blir det vel sånn Har du lest om psykisk vold? Hun kontrollerer deg, manipulerer deg, skylder på deg, truer deg og får deg til å tvile på deg selv. Det er faktisk vold du utsettes for, og det er ikke din skyld. 5
Mavrick Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #36 Skrevet 5. oktober 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Har du lest om psykisk vold? Hun kontrollerer deg, manipulerer deg, skylder på deg, truer deg og får deg til å tvile på deg selv. Det er faktisk vold du utsettes for, og det er ikke din skyld. Jeg har lest en del om det i det siste. Mye jeg kjenner igjen. Jeg har bestandig vært redd for å miste henne, fordi jeg føler hun er "Out of my leauge" hvis du skjønner. Den tankegangen har gjort meg blind på hva man skal tolerer av andre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #37 Skrevet 5. oktober 2021 Dette er psykisk vold! Anonymkode: e51cb...6b2 2
Mavrick Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter #38 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min kjære venn, dette kalles for manipulering. «Hun sier all tilitt forsvinner hvergang vi krangler. Så da må jeg bygge det opp igjen.« For en slem måte å gjøre deg til den skyldige. Du må ikke ta opp noe hun ikke liker i tilfelle dere krangler så du ødelegger tilliten og må fikse det igjen. Les innlegget ditt én gang til, men uten å tenke at det er ditt eget forhold. Anonymkode: 9af13...393 Har reflektert over det jeg har skrevet og jeg tenker at man burde stole mer på seg selv. Mine tanker har vært tåkelagt og derfor blir det vanskelig å stole på seg selv. Det virker veldig rart at man velger å bli i et forhold som ikke er bra. Jeg har vel bestandig hatt et håp om at ting blir bedre. Men det har ikke skjedd, og kommer nok ikke til å skje heller.
LillEve Skrevet 6. oktober 2021 #39 Skrevet 6. oktober 2021 Dette er jo psykisk vold. Håper du kan få hjelp av kompisene dine til å komme deg ut av det ❤️ Strekk ut en hånd til dem, så skal du se de er der fortsatt, selv om hun har prøvd å få deg til å skyve dem vekk fra deg! 4
Mavrick Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter #40 Skrevet 6. oktober 2021 LillEve skrev (4 timer siden): Dette er jo psykisk vold. Håper du kan få hjelp av kompisene dine til å komme deg ut av det ❤️ Strekk ut en hånd til dem, så skal du se de er der fortsatt, selv om hun har prøvd å få deg til å skyve dem vekk fra deg! Tusen takk for all støttende ord. Det gir meg energi og perspektiv. Jeg har bestemt meg for å gå videre. Jeg må sette meg selv i førersetet. Det blir tungt, men det er det eneste rette å gjøre. Ser ingen andre veier. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå