Gå til innhold

Hvorfor er folk falske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg inviterte ei venn på middag her, også spurte jeg om det passer på tirsdag! Men jeg har ikke hørt noe. Hun har en gang ikke åpnet meldingen. Dette var på torsdag. Jeg har sendt en melding til, men ingen respons. 

Jeg laget en kollokvie gruppe på skolen, men ingen kommer. Det har fungert en gang, også kommer dem ikke. Da får jeg melding at de ikke har tid lenger. Veldig spesielt å ikke ha tid til skole spør du meg. Dette har skjedd 3 ganger. 

Hva er det sim gjør at folk er så falske? 

Anonymkode: 835a5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ikke falske. Det er en høflig, evt. konfliktsky, måte å avvise deg på. Godta det og bli kjent med noen andre du klaffer bedre med. 

Anonymkode: d652f...2b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falskhet er helt vanlig, spesielt blant kvinner. Dere er så jævla feige, konfliktskye; tør aldri svare ærlig.

Anonymkode: 712c7...a71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Falskhet er helt vanlig, spesielt blant kvinner. Dere er så jævla feige, konfliktskye; tør aldri svare ærlig.

Anonymkode: 712c7...a71

signerer denne, nivået av konfliktskyhet er kvalmende blant damer. La oss heller hinte, det fungerer sikkert! 😂

Anonymkode: 08e90...d4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

signerer denne, nivået av konfliktskyhet er kvalmende blant damer. La oss heller hinte, det fungerer sikkert! 😂

Anonymkode: 08e90...d4f

Vel, etter å ha jobbet som den ene mannen i mange kvinnedominerte plasser i helsevesenet er jeg sjokker over hvor ille det står til med kvinner og feighet/falskhet/konfliktskye. Ca 20års erfaring har jeg.

Møtt på etpar heldigvis som ikke er slik, hun ene tok det opp med alle sammen i en matpause. Du skulle sett hvor mange som måpte og ble helt røde i ansiktet 🤣

Hvorfor lyve for å være hyggelig? Dere driver jo falskt spill heletiden, sukk.

Anonymkode: 712c7...a71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Falskhet er helt vanlig, spesielt blant kvinner. Dere er så jævla feige, konfliktskye; tør aldri svare ærlig.

Anonymkode: 712c7...a71

Menn er ikke bedre....de kan jakte på deg i ukesvis til de får knullet deg, deretter er det helt stille, nada, han er vekk. Jævla tapere disse mennene. 

Anonymkode: 35d00...13a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn er ikke bedre....de kan jakte på deg i ukesvis til de får knullet deg, deretter er det helt stille, nada, han er vekk. Jævla tapere disse mennene. 

Anonymkode: 35d00...13a

Oisann, høres ut som du har vært uheldig. Dette gjelder ikke alle menn.

Anonymkode: 712c7...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn er ikke bedre....de kan jakte på deg i ukesvis til de får knullet deg, deretter er det helt stille, nada, han er vekk. Jævla tapere disse mennene. 

Anonymkode: 35d00...13a

Det er da ikke det samme, han ville bare i buksa di og sa det du ville høre. En som jakter er ikke konfliktsky 🙃

Anonymkode: 08e90...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfliktsky mennesker er redde for konflikter, de ønsker ikke å såre og velger heller en feig linje istedenfor å si ting rett ut. Det ligger derfor en god hensikt bak.

For min del hjelper det å fokusere på folks hensikter, da blir jeg ikke såret. De fleste er ikke "falske" for å være slemme, heller tvert i mot.

Anonymkode: 385a1...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

signerer denne, nivået av konfliktskyhet er kvalmende blant damer. La oss heller hinte, det fungerer sikkert! 😂

Anonymkode: 08e90...d4f

Ikke rart damer er konflikt skye, når det blir så sjukt mye drama blandt damer når man prøver å stå gir noe. Ser jo bare hvordan folk kaster seg på å hakker opp den ene TS etter den andre 

Anonymkode: 5ac46...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om dette er tilfelle, men ville du foretrukket at de sa «jeg liker deg ikke godt nok til å komme på middag/ være i kollokviegruppe med deg»? Er helt enig i at det er dårlig gjort å ikke svare på meldinger/gi beskjed, men noen ganger synes jeg det er bedre å bare slutte å ha kontakt enn at man trenger å si alt så klart. Jeg trenger ikke folk som sier at de ikke liker meg. Finn deg heller noen andre du trives sammen med😊

Anonymkode: 1b207...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå vet jeg ikke om dette er tilfelle, men ville du foretrukket at de sa «jeg liker deg ikke godt nok til å komme på middag/ være i kollokviegruppe med deg»? Er helt enig i at det er dårlig gjort å ikke svare på meldinger/gi beskjed, men noen ganger synes jeg det er bedre å bare slutte å ha kontakt enn at man trenger å si alt så klart. Jeg trenger ikke folk som sier at de ikke liker meg. Finn deg heller noen andre du trives sammen med😊

Anonymkode: 1b207...5c5

Det finnes vel flere måter å sifra på?

"Nei takk, det står jeg over"

"Jeg ønsker å ha fritiden min utenom skolen"

Stusser også over TS som omtaler det som en venninne, tror hun har misforstått.

Anonymkode: 712c7...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn er ikke bedre....de kan jakte på deg i ukesvis til de får knullet deg, deretter er det helt stille, nada, han er vekk. Jævla tapere disse mennene. 

:)

Du beskriver mange menn riktig, men når det er 28 gangen du opplever det samme, så bør du kanskje vite neste gang ;)

Anonymkode: 82bb4...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er noen som bruker tid på skole er det kvinner. Nerder og strebere hele gjengen. De vil ikke ha kollokvier med deg. 

Anonymkode: 63af8...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...