Gå til innhold

Ut å spise indisk mat i oslo.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser vanligvis på Ketchup & Curry fordi det er billig, hyggelig personale og god mat, men K&C er ikke så spennende som de finere/dyrere stedene da...🤔

Tidligere var Tandoori Hut på Sagene mitt "go to" sted for fin indisk (pakistansk) mat. Vet ikke hvordan stedet er nå siden det er årevis siden jeg var der sist (fordi jeg flyttet til en annen del av byen), men før var det i alle fall top notch 🙂 (men hottere enn de fleste indiske i Oslo!🥵).

Endret av Entern
  • Liker 1

Jeg anbefaler også Curry & Ketchup. Det er veldig god mat der, og det er flere autentisk indiske retter der, om det gir mening. Hvertfall i følge min tante som har bodd i India 😊

Og sist jeg var der, så jeg Nicolai Cleve Broch. Så til og med kjendisene er der.

• Liker 2
RosaSokk skrev (1 time siden):

Jeg anbefaler også Curry & Ketchup. Det er veldig god mat der, og det er flere autentisk indiske retter der, om det gir mening. Hvertfall i følge min tante som har bodd i India 😊

Og sist jeg var der, så jeg Nicolai Cleve Broch. Så til og med kjendisene er der.

Så alle kjendiser har greie på mat? 😅

Jeg bor i Oslo, har prøvd alle de vanlige. Min nr.1 er Jewel Of india på Frogner, velg mixed grill! Nr.2 for meg er New Delhi.

På budsjett kan du gå på Punjab Tandoori på Grønland, velg en rett med lam. Så kan du også se hvordan Oslo har utviklet seg, ta deg en tur i vaterlandsparken.

Anonymkode: 625b6...ee7

• Liker 2

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan anbefale New Anarkali og Khushi Indian Cuisine, begge på Grünerløkka.

Anonymkode: cb825...183

Min favoritt! Megagod mat og ligger fint til på Grünerløkka. :)

Anonymkode: 34a37...eff

• Liker 1

New Anarkali er min favoritt i Oslo.

Jewel Of india på Frogner + Diamond Cuisine på Majorstua er også godt synes jeg.

Punjabi Masala på Rosenhoff liker jeg godt men tror det bare er take away? Aldri spist på restauranten, ikke det fineste området og ikke sentralt. 

Der Peppern Gror er litt mer autentisk/ikke så standard indiske retter som de andre indiske, vet mange liker den.

Holy Cow er streetfood, mer fast food enn restaurant, men godt. 

Anonymkode: c292b...4b3

• Liker 2

Annonse

Chiubi skrev (6 minutter siden):

Styr unna de som har biff på menyen. Det er ikke indiske restauranter, da kuer er hellige i India. 

Æh.

Tandoori Hut serverer biff, er åpent pakistansk (men serverer alkohol) og er kjempebra.

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

Æh.

Tandoori Hut serverer biff, er åpent pakistansk (men serverer alkohol) og er kjempebra.

Det er helt greit med pakistanske restauranter, i den grad man kan finne noen. Det er ikke fullt så greit å utgi seg for noe man ikke er, og heller ikke servere den maten man forventer å finne på en indisk restaurant. 

• Liker 2
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tripadvisor anbefaler Roti shop. Den ligger på 1.første plass alle restaurantene i Oslo.

Ellers har jeg spist på Palmyra Cafe, de har utrolig godt Dosa.

Anonymkode: 810df...3b1

Er dette indiske restuaranter?

Anonymkode: 59fc3...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...