AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hei. Jeg har gått på Aminojern før og ingen forandring, merket ikke noe, verken løs eller hard mage. Fikk beskjed av legen om å starte på jern på nytt og da jeg skulle kjøpe det så så jeg at pakken er ny, den så annerledes ut. Spurte og fikk beskjed at esken er ny men innholdet er samme. Begynte med de i går og i morges hadde jeg litt løsere avføring og litt mørk og da tenkte jeg med en gang på tablettene. Jeg reagerer nå men ikke før. Er det mulig? Er det noen her som går på Aminojern, denne nye esken og har merket forandring? Anonymkode: 218e7...872
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Det du beskriver er bo fullstendig normalt ved jerntilskudd. Anonymkode: 2857c...f6d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det du beskriver er bo fullstendig normalt ved jerntilskudd. Anonymkode: 2857c...f6d https://www.life.no/produkter/vitaminer-mineraler/jern/aminojern Anonymkode: 218e7...872
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå