Gå til innhold

Prøver på siste tilskudd


Monsteran

Anbefalte innlegg

Hei! 
 

Greit med en dagbok i veien mot siste baby… Dette ble litt på sparket, plutselig ble vi enige om at nå var tiden inne. Gøy, koselig, håper det går denne tredje og siste gangen!

PP1: 

Usikker på når EL var, men er enten 10dpo eller 8dpo. Neste pp får jeg sjekke nøyere.  

Og ja, selvsagt negativ test!

image.jpg

Endret av Monsteran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med valget om en sistemann! 🤗 Jeg har vært/er igjennom akkurat det samme selv. Husker det som veldig spennende da jeg opprettet dagbok om jakten på siste familietilskudd.

Har du hatt noe lang/kort prøvetid på de to første barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 5.10.2021 den 8.40):

Spennende med valget om en sistemann! 🤗 Jeg har vært/er igjennom akkurat det samme selv. Husker det som veldig spennende da jeg opprettet dagbok om jakten på siste familietilskudd.

Har du hatt noe lang/kort prøvetid på de to første  Ikke gått på noe piller nå, kun good old fashion «hoppav i svingen» 🤣

 

 

Endret av Monsteran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da satser vi på at det går minst like raskt som nr. 2 denne gangen 😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg misunnelig :) Her har vi en toåring og en fireåring. Jeg kunne tenke meg en til, men mannen føler seg ferdig. Så jeg tar opp tema et par ganger per år, men uten hell. Skal prøve videre da.

Hvor gammelt er minste barnet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Bruker skrev (På 5.10.2021 den 11.40):

Føler meg misunnelig :) Her har vi en toåring og en fireåring. Jeg kunne tenke meg en til, men mannen føler seg ferdig. Så jeg tar opp tema et par ganger per år, men uten hell. Skal prøve videre da.

Hvor gammelt er minste barnet?

 

Samme mellomrom mellom mine, 1 og 5 år er mine. Nokså mye jobb med de🤣, så vet noen som vil rynke på nesa når vi er gravide igjen, men tenker at litt hard jobb i noen år takler vi! Så blir jo barna mer selvstendige etterhvert! Så mye glede i barn ❤️ Håper mannen din snur etterhvert d

Endret av Monsteran
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (5 timer siden):

Ja da satser vi på at det går minst like raskt som nr. 2 denne gangen 😊 Lykke til!

Krysser fingrene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen kan jeg vel med sikkerhet si at mensen kommer. Vi begynte nok rett etter el. Så regnet ikke med noe klaff denne måneden :) Ser frem til neste pp ❤️

image.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, TR var ferdig på mandag, og i går startet vi likesågreit. Planen er sex annenhver dag , så får vi se! Om det blir enda en pp begynner jeg nok å teste etter el, men tenker vel uansett at om vi har sex annenhver dag etter TR så bør vi vel sikre oss nokså bra? 😜 Det blir nok en prøvelse…. Vet ikke hvordan det er med dere andre småbarnsfamilier, men vi er heldige om vi orker 2 ganger i uka, til vanlig. Vi får nok til 1 gang i uka. Å gå fra det til annenhver dag blir spennende 😂 Det har funka før, men håper prøvingen ikke drar seg over altfor mange måneder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm litt smerter i korsrygg, litt om i «livmorområdet», kan det bety eggløsning på vei tro? Legger iallefall inn nok av aksjer 🤪👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...