Gå til innhold

Skarpe smerter i ryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg flyttet i nytt hus på fredag, og siden lørdag har jeg hatt intense smerter i ryggen. Jeg er ikke ferdig med å pakke ut enda så jeg klarer ikke å bare “slappe av” til det går over.

Jeg har sannsynligvis forstrukket en muskel etter noen tunge løft. Når jeg legger meg eller bøyer meg for mye får jeg så vondt at jeg ikke ikke klarer å puste innover. Liksom at jeg får kramper over hele ryggen og smerten går opp nivå. Dette er selvfølgelig veldig plagsomt selv om det bare varer noen minutter før det går seg til. Så gjør det veldig vondt igjen når jeg beveger på ryggen.

Selvfølgelig ringer jeg legen på fredag/neste mandag om det ikke blir noe bedre, men er det noe jeg kan gjøre selv inntil da? Tenker på øvelser, å bare slappe av er uaktuelt. Jeg må få huset i orden før helgen. Klarer ikke yoga og det er det eneste jeg kan tenke på, så ensporet som jeg er.. derfor tar jeg sjansen å spørre her.

Anonymkode: 8d0a9...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiropraktor.

Anonymkode: 9c049...4ad

• Liker 1
Skrevet

Må man ikke henvises fra legen? Har vel forstår det slik at kiropraktoren driver med skjelettet og ikke musklene, men mulig jeg tar feil der.

Det er på venstre side mellom skulderblad og ryggvirvlene. Tenker derfor på musklene. Trodde det gikk over i går kveld, men kom jammen tilbake i dag tidlig.

Anonymkode: 8d0a9...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...