AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #21 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er 16 år yngre enn han. Hvorfor skal han gidde å ta kontakt med meg når vi ikke bor i samme by lengre, han får jo absolutt ingenting ut av det, sex er utelukket pga avstanden etter han flytta. Hvem gidder i tillegg holde noen varm på avstand? Han har ingen familie eller noe hvor jeg bor så hvorfor holde meg varm når han ikke har noen som helst grunn til å reise hit? Denne karen er som sagt i 50 årene, virker ikke slik mtp oppførsel spør du meg, selv om jeg vet at shady menn finnes i alle aldre.. Anonymkode: 56098...480 De over meg har allerede svart deg på dette:) Anonymkode: 8fb87...118 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #22 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva i hi mener du er desperat? Jeg svarte han bare på det han spurte om? Å lurte bare på hva intensjonene til en godt voksen mann er ved å sende slike meldinger. Jeg tar så og si aldri kontakt med han kanskje 2/3 meldinger i måneden.. Anonymkode: 56098...480 Alt det du har svart i HI roper desperat. Du booster egoet hans og det er derfor han gidder å skrive til deg. Du er ikke mer enn det for ham. En kvinne som ikke hadde vært desperat og hatt litt selvrespekt hadde blokkert mannen for lengst. All ære til kvinner som setter seg noen grenser. Anonymkode: af207...21b 5
Hippogriff Skrevet 5. oktober 2021 #23 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er 16 år yngre enn han. Hvorfor skal han gidde å ta kontakt med meg når vi ikke bor i samme by lengre, han får jo absolutt ingenting ut av det, sex er utelukket pga avstanden etter han flytta. Hvem gidder i tillegg holde noen varm på avstand? Han har ingen familie eller noe hvor jeg bor så hvorfor holde meg varm når han ikke har noen som helst grunn til å reise hit? Denne karen er som sagt i 50 årene, virker ikke slik mtp oppførsel spør du meg, selv om jeg vet at shady menn finnes i alle aldre.. Anonymkode: 56098...480 Det er jo mange som har svart deg på dette, og alle svarer akkurat det samme. På tide å gå videre og finne en bedre mann, ts! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå