AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Fwb som bor på en annen kant av landet, vi har lite kontakt, selv ønsker jeg mer kontakt men er redd for å støte han vekk, da han tidligere har sagt at vi må avslutte. Vi har møttes en gang etter han sa det, da gjorde vi som normalt hadde det koselig og masse sex, avvisende sisste kvelden av helgen. Veldig på i dagene etter jeg kom hjem fra han på meldinger, så rolig igjen. Fikk ut av det blå melding av han om jeg ikke var interesert i P**** hans lengre å om jeg hadde funnet en annen? Svarte at klart jeg savner p***** hans det vet du veldig godt. Han svarte med et hjerte Jeg skrev også at jeg savnet å henge med han å ha sex å ha det koselig sammen. Fikk et hjerte til svar der også, å at han også savnet det. Så ble det stille igjen… Fikk dagen etterpå en melding der det sto han var kåt, ikke noe mer, jeg svarte med en gang at jeg også var det, han svarte med en tommel opp 1 time etter det, så stoppet samtalen. Hva er problemet hans? Hvorfor spørre om jeg ikke er interesert i han lengre å i tillegg spørre om jeg har truffet en annen, når han er så lunken på meldinger? Han vet jo at jeg liker han..? Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Dette ender ikke bra. Dere er jo ikke fwb? Slutt å heng sammen hele helgen. Om du liker han burde du avslutte. Du skal like sex med han. Anonymkode: db828...f96 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Vi var det i månedsvis før han flyttet til en annen kant av landet, har vært på besøk der en gang etter det. Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi var det i månedsvis før han flyttet til en annen kant av landet, har vært på besøk der en gang etter det. Anonymkode: 56098...480 Nei, dere oppførte dere som kjærester? Anonymkode: db828...f96
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har tatt opp dette med han før. Han vil ikke ha forhold, men hvorfor ut av det blå spørre om jeg ikke er interesert i p***** hans lengre å om jeg har truffet en annen om han ikke ønsker noe mer fra meg? Vi bor i tillegg langt fra hverandre nå så han kan jo ikke bare komme på døra for sex heller lengre.. Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Fordi han er mann og eiesyk. Han vil kunne ha sex med andre, men vil ikke at du skal kunne ha samme muligheten. Så han holder deg på gress. Og spør fordi han ikke får samme oppmerksomhet som før. Avslutt er mitt råd Anonymkode: db828...f96 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi han er mann og eiesyk. Han vil kunne ha sex med andre, men vil ikke at du skal kunne ha samme muligheten. Så han holder deg på gress. Og spør fordi han ikke får samme oppmerksomhet som før. Avslutt er mitt råd Anonymkode: db828...f96 Er det jeg også har tenkt, men hvorfor gidde å bry seg om det om han ikke bryr seg om meg, å vi i tillegg ikke bor i samme by lengre å han ikke bare kan komme på døren for sex lengre? Ser ikke poenget liksom.. Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det jeg også har tenkt, men hvorfor gidde å bry seg om det om han ikke bryr seg om meg, å vi i tillegg ikke bor i samme by lengre å han ikke bare kan komme på døren for sex lengre? Ser ikke poenget liksom.. Anonymkode: 56098...480 Som sagt, for å holde deg på gress / holde deg varm / ha deg i bakhånd som et enkelt ligg når han eventuelt er i nærheten / oppmerksomhet Kall det hva du vil Anonymkode: db828...f96 4
Gjest Skogsalv Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Han er hverken fugl eller fisk. Dårlig fuckfriend og dårlig kjærestepotensiale. Han følger ikke spillereglene i noen av leirene. Mulig han er litt bak mål, kun ego eller just a jerk...Hadde lett ghostet han der. Om du skal ha en fuckfriend,så finn en som ikke kødder med huet ditt og tar opp hele helger. Måten han tekster deg på er helt lavmål.
herzeleid Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Et like relevant spørsmål er kanskje hva kostnaden for ham ved å "kåtchatte" litt er? Det er jo ingen etablert seriøs relasjon, han virker i forhold til det TS forklarer ikke interessert i noe mer seriøst og ved å sende slike meldinger får han bekreftet at TS fortsatt har lyst på han og er tilgjengelig. Med andre ord får han bekreftelse uten at han risikerer noe og uten å legge noen innsats i det, så hvorfor ikke sende av gårde en slik "oneliner"? 2
Tuba Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 TS denne mannen kommer bare til å gi deg hjertesorg. Du har tydeligvis investert masse følelser i ham og han holder deg på gress. Det beste rådet er å avslutte og blokkere! 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har tatt opp dette med han før. Han vil ikke ha forhold, men hvorfor ut av det blå spørre om jeg ikke er interesert i p***** hans lengre å om jeg har truffet en annen om han ikke ønsker noe mer fra meg? Vi bor i tillegg langt fra hverandre nå så han kan jo ikke bare komme på døra for sex heller lengre.. Anonymkode: 56098...480 Fordi han vil booste sitt eget selvbilde (viten om at du vil ha han), samtidig som at han ikke vil ha konkurranse dersom han skulle ønske oppmerksomhet/sex/kjeder seg etc. Det er ikke så lett å kaste ut noen kalde brødsmuler til noen som evt får oppmerksomhet fra annet hold, så selvsagt vil han jo ikke det. Anonymkode: d66aa...d1b 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Huff, kjenner jeg blir irritert på han. Det er snakk om en mann i 50 årene tro det eller ei… Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Noen menn som også kunne tenke seg å svare?😁 Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen menn som også kunne tenke seg å svare?😁 Anonymkode: 56098...480 Hvor gammel er du? Her tror jeg ikke det er noe vits med overanalysering. Han dobbeltsjekker hvor han har deg. Når han får bekreftelse på dette gidder han ikke gjøre mer innsats før han er kåt igjen og tar kontakt. Høres ut som det er en grei ordning for nå. Men du er nok i faresonen for å utvikle følelser over tid om du lar det stå på. Jeg tror ikke han oppretter tråd om dette på et diskusjonsforum eksempelvis. Hilsen mann Anonymkode: 8fb87...118 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 Hvorfor blir kvinner menns dørmatter? Anonymkode: af207...21b 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor gammel er du? Her tror jeg ikke det er noe vits med overanalysering. Han dobbeltsjekker hvor han har deg. Når han får bekreftelse på dette gidder han ikke gjøre mer innsats før han er kåt igjen og tar kontakt. Høres ut som det er en grei ordning for nå. Men du er nok i faresonen for å utvikle følelser over tid om du lar det stå på. Jeg tror ikke han oppretter tråd om dette på et diskusjonsforum eksempelvis. Hilsen mann Anonymkode: 8fb87...118 Jeg er 16 år yngre enn han. Hvorfor skal han gidde å ta kontakt med meg når vi ikke bor i samme by lengre, han får jo absolutt ingenting ut av det, sex er utelukket pga avstanden etter han flytta. Hvem gidder i tillegg holde noen varm på avstand? Han har ingen familie eller noe hvor jeg bor så hvorfor holde meg varm når han ikke har noen som helst grunn til å reise hit? Denne karen er som sagt i 50 årene, virker ikke slik mtp oppførsel spør du meg, selv om jeg vet at shady menn finnes i alle aldre.. Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 16 år yngre enn han. Hvorfor skal han gidde å ta kontakt med meg når vi ikke bor i samme by lengre, han får jo absolutt ingenting ut av det, sex er utelukket pga avstanden etter han flytta. Hvem gidder i tillegg holde noen varm på avstand? Han har ingen familie eller noe hvor jeg bor så hvorfor holde meg varm når han ikke har noen som helst grunn til å reise hit? Denne karen er som sagt i 50 årene, virker ikke slik mtp oppførsel spør du meg, selv om jeg vet at shady menn finnes i alle aldre.. Anonymkode: 56098...480 Fordi han skjønner at du er svak for ham. Herregud, jeg spør meg ikke selv hva HAN får ut av det, jeg spør meg selv hva en 16 år yngre kvinne får ut av dette. Det første jeg tenker av å lese HI er (i hate to break it to you) at du er ganske desperat. Anonymkode: af207...21b 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi han skjønner at du er svak for ham. Herregud, jeg spør meg ikke selv hva HAN får ut av det, jeg spør meg selv hva en 16 år yngre kvinne får ut av dette. Det første jeg tenker av å lese HI er (i hate to break it to you) at du er ganske desperat. Anonymkode: af207...21b Hva i hi mener du er desperat? Jeg svarte han bare på det han spurte om? Å lurte bare på hva intensjonene til en godt voksen mann er ved å sende slike meldinger. Jeg tar så og si aldri kontakt med han kanskje 2/3 meldinger i måneden.. Anonymkode: 56098...480
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 Det er bare ett eneste spørsmål her, nemlig hvorfor DU gidder dette? Anonymkode: e7fe2...c63 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå