Gå til innhold

Lady minerals revive

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen prøvd det? Regner ikke med det er så enkelt som det ser ut som på filmene fra Jotun, men er det mulig å få til et noenlunde resultat uten altfor mye jobb? Det trenger ikke bli helt perfekt, men skulle gjerne på en enkel måte bli kvitt strietapet med litt synlige skjøter osv. Rive lister og alt og legge gips eller panelplater blir ikke aktuelt i denne omgang, så tenkte denne sparkelmalingen kanskje ville duge 🤔

Anonymkode: eb735...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble fint (dog ujevnt når man ser nøye etter, uten at det gjør så mye). Brukte det på et lite soverom, det tok MYE tid. 

Anonymkode: 3b5e7...3a3

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ble fint (dog ujevnt når man ser nøye etter, uten at det gjør så mye). Brukte det på et lite soverom, det tok MYE tid. 

Kan du si noe om hva du tenker er mye tid? Jeg vurderer også minerals revive som kjapp rehab av strietapet.

Anonymkode: 148d7...bf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du si noe om hva du tenker er mye tid? Jeg vurderer også minerals revive som kjapp rehab av strietapet.

Anonymkode: 148d7...bf0

Tja, kanskje 15 timer for to strøk på 5 kvm stort rom. Skal sies at tapeten min var ganske grov, og det var litt skjevheter i platene under, som sikkert bidro til at det tok så lang tid. Frustrerende maling å male med, men det ble jo fint til slutt. Ble jo noen tusen i malingsutgifter også, siden man må smøre tykt på.

Skrevet

Ts her.. Oi såpass! Det var mye tid på et så lite rom ja! Hmm.. Tror jeg må fundere litt til da på hva som er best. Det er ikke såå mye mønster i tapetet så ikke så mye å skjule der, men noen stygge skjøter og litt tapet som mangler. Om jeg flekksparkler det så vil det jo bli ulikt mønster fra tapetet igjen. 

Anonymkode: eb735...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...