Gå til innhold

Hvilke stillinger er best med liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med en som har mindre penis enn jeg er vant til. Jeg er fornøyd, og den gjør absolutt nytten for meg, men jeg blir redd for at han skal oppleve meg som stor/lite friksjon. Har aldri tenkt på dette tidligere, men opplevde at jeg ikke kunne gjøre like store bevegelser da jeg skulle ri han, penis datt ut flere ganger og jeg følte jeg ikke fikk det til like bra som tidligere.. Jeg kjente han godt, og synes det var deilig, men fikk litt prestasjonsangst etter dette. Mulig det var startvansker, men er det noen spesielle stillinger som er bedre hvis man er litt mindre?
 

Anonymkode: d58a8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, min opplevelse er at favorittstilling varierer fra partner til partner og selv om jeg synes det funker best å ri en liten penis, kan jo det ha med min anatomi å gjøre, ikke bare hans.

Anonymkode: 5af66...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saksing eller misjonær der du presser benene sammen.

Anonymkode: f8e06...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du bruker hånda?

Han kan fingre deg han også.

Anonymkode: dacb4...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På magen eller doggy, gjerne med beina samlet 👍 

Anonymkode: 60ba0...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dere ofte at dama er for stor?

Anonymkode: d58a8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er best å ri,hvis pikken er 'liten'.

Da får jeg mere kontroll,og kan knipe rundt kuken samtidig som jeg styrer når han skal komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har fått høre er at det ofte har vært uvant til å begynne med. Spesielt dersom hun har hatt en stor mann før meg. Stort sett går det seg til etterhvert som man lærer hverandre å kjenne. Men kvinner er såpass forskjellige også, at det beste egentlig er å bare forsøke seg fram. Jeg har lært at puter er et godt hjelpemiddel for meg. At det kan hjelpe meg å komme bedre til. Ellers er det ofte de som virkelig kan ri foretrekker det på meg. Det kan tenkes den faller ut noen ganger til å begynne med, men når hun blir vant til å kjenne hvor høyt hun kan gå, pleier det å gå veldig bra. Ellers er misjonæren veldig bra, doggy også, mens skjeen og stående bakfra kan bli utfordrende, spesielt om hun har stor rumpe. Mange av disse akrobatiske stillingene kan også være utfordrende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (10 minutter siden):

Det jeg har fått høre er at det ofte har vært uvant til å begynne med. Spesielt dersom hun har hatt en stor mann før meg. Stort sett går det seg til etterhvert som man lærer hverandre å kjenne. Men kvinner er såpass forskjellige også, at det beste egentlig er å bare forsøke seg fram. Jeg har lært at puter er et godt hjelpemiddel for meg. At det kan hjelpe meg å komme bedre til. Ellers er det ofte de som virkelig kan ri foretrekker det på meg. Det kan tenkes den faller ut noen ganger til å begynne med, men når hun blir vant til å kjenne hvor høyt hun kan gå, pleier det å gå veldig bra. Ellers er misjonæren veldig bra, doggy også, mens skjeen og stående bakfra kan bli utfordrende, spesielt om hun har stor rumpe. Mange av disse akrobatiske stillingene kan også være utfordrende. 

Hvis du klarer skjeen og stående bakfra har du ikke liten penis. 

Anonymkode: 1352d...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du klarer skjeen og stående bakfra har du ikke liten penis. 

Anonymkode: 1352d...f52

Kommer jo bare an på hvor langt hun bøyer seg fremover. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis du klarer skjeen og stående bakfra har du ikke liten penis. 

Anonymkode: 1352d...f52

Han har ikke liten penis, men tenner på å føle seg liten har han sagt i tidligere tråder. Den er helt normal i følge de mål han har oppgitt før.

Anonymkode: 48dea...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste stilling? Kanskje mellomleder i det offentlige. Høyere kommer man ikke med liten penis.

Anonymkode: c4ed7...060

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han har ikke liten penis, men tenner på å føle seg liten har han sagt i tidligere tråder. Den er helt normal i følge de mål han har oppgitt før.

Anonymkode: 48dea...6a3

Jeg har ikke oppgitt mål her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke oppgitt mål her inne.

Jo har lest det før i en tråd der det ble diskutert størrelse, med mindre det er flere som heter Sphere?

Anonymkode: 48dea...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (4 timer siden):

Kommer jo bare an på hvor langt hun bøyer seg fremover. 

Nei.. Kan love deg jeg har prøvd det med menn med liten. Det går ikke. Må være litt lengde på den da

Anonymkode: 1352d...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...