Gå til innhold

Hva gjør du etter jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig på jobb kl 1430 hver dag. Veldig ofte blir det til at jeg reiser hjem og spiser middag. Etter det er det lite som skjer. 
Det vil si at fra ca kl 1700 og utover sitter jeg på ræva og glor. 

Hva gjør du? 
Trenger inspirasjon til å finne på noe annet enn dette . 

Anonymkode: ffcd8...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løpetur, sykkeltur, lager middag, cafe, går tur, vindusshopper, trener styrke, går ut med venner og ikke minst passer jeg barna mine. 

Anonymkode: 4007b...621

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe etter jobb. Etter jobb er det mere jobb. Så jobb. Så blir det kveldsmat å sove. Så opp på jobb igjen. 💪💪💪😀😀😇

Anonymkode: b9f6d...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme ca 4, da slapper jeg av en halv time, lager middag, sitter litt på pc, dusjer, går å legger meg.

Anonymkode: c8f56...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer hjem, 15min tissetur med hunden, lager meg middag, spiser middagen, slapper av med å se en times tid med tv, garantert noe tøy som skal vaskes, henges opp eller oppvaskmaskin, støvsuge eller noe, hundestell, eller noe usannsynlig kjedelig gjøremål, altså 15-45min med voksenplikt, går en god times tid med tur med hunden, hjem, må kanskje spyle av hunden, tørke eller vaske, gir hunden mat, vurderer å spise et polarbrød eller yohurt, hopper i dusjen, og hiver meg i seng ganske fortvila over hvor timene blir av, og at jeg aldri kommer meg tidlig nok i seng. 

Repeat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ute med bikkja

- Bruker tid med barnet

- Lager middag

- Husarbeid

- Pusser opp

- Sykler

- Besøker noen

- Er i stallen

- Hagearbeid

- Trener

- Skitur, sopptur, badetur

Prøver å få inn litt mer enn bare jobb, jobb, jobb.. Selv om det er travelt.

Anonymkode: 18bbf...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjon av å treffe venner, trene, gjøre hobbyting som å sy, og se på TV. En miks er bra, viktig å få beveget seg og være litt sosial, men også viktig å slappe av.

Anonymkode: df279...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvertfall aldri tid til å kjede meg. Husarbeid, frivillig lagsarbeid, planlegging, oppussing osv. Og av og til setter jeg meg ned på sosiale medier, ser tv eller streamer noe. 

Anonymkode: 1d167...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest her tok jeg på meg treningstøy og tok en økt i stua. 

Har deretter vært på butikken og kjøpt frukt og grønt og lagd meg sunn kveldsmat 

Takk for tips❤️

Anonymkode: ffcd8...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...