Gå til innhold

Gnien på håndkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig tørre hender, så jeg må smøre meg inn ofte, så jeg har med håndkrem på jobb. En sånn billig en altså. Mine kollegaer bruker den også, og det er helt greit!

Men nå har jeg kjøpt meg en veldig dyr og fin håndkrem, og folk bruker fremdeles av den, så den blir jo tom på null komma niks. Og det er ikke så greit... Jeg vet jeg burde si fra, men da føler jeg meg så kjip og gnien!

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv navnet ditt på flasken - det gjør vi på jobb og det fungerer fint.

Skrevet

:overrasket: Hvorfor kan de ikke kjøpe seg en egen??? Hvorfor skal de snylte på deg??

Jeg deler kontor med to andre, men alle har vi vår egen håndkrem. Vi bruker forskjellig, og fordi en ikke skal holde de andre. Får selvfølgelig låne visst den ene har gått tom ;)

Hadde tatt det opp jeg, eller legg den i skuffen din! Forslaget fra Trille er også bra, da bør folk spørre før vi tar noe hvertfall. Og spør de kan du jo si noe som at: ja du kan få litt, men den er så dyr så jeg vil helst bruke av den selv! Voksne oppegående mennesker burde ikke ha noe problem med å forstå dette.

Synes jeg da..... :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner problemstillingen, men jeg tror ikke jeg ville valgt å ha med meg en dyr håndkrem på jobb. Nettopp for å slippe slike problemer!

Skrevet

Hvis mine kollega hadde en atferd at de kom hver dag dragene for å snylte av håndkremen, så hadde jeg lagt den i skuffen min. Pr. i dag kjøper jeg den de har på Åhlens, kjempegod og koster bare 50 kroner.

Skrevet

Takk for svar! Jeg tror jeg skal ha den dyre kremen hjemme jeg, og heller ha en billig en på jobb.. da gjør det jo ikkenoe om folk låner den.

Skrevet

Du kan jo også når kremen er tom spørre hvem som tar en ny med i morgen.

Skrevet
Takk for svar! Jeg tror jeg skal ha den dyre kremen hjemme jeg, og heller ha en billig en på jobb.. da gjør det jo ikkenoe om folk låner den.

Ta med en billig og skriv navn på dem. Er da ikke meningen du skal sponse håndkrem for alle uansett hva den koster!

Skrevet
Du kan jo også når kremen er tom spørre hvem som tar en ny med i morgen.

God ide..

Utenom tema, hva ER det avataren din gjør? Så nesten litt perverst ut.. ;)

Skrevet

Avataren min? Nei, det må være Violettas du mener. Hun koser seg med blomsten sin :fnis:

Skrevet
Avataren min? Nei, det må være Violettas du mener. Hun koser seg med blomsten sin :fnis:

Hehe, okey..hennes var også suspekt. Men din tørker småfrø? Freud hadde gått amok på dette forumet :ler:

Skrevet

Det er meg (en erteblomst) som tørker alle mine små erter før de går og legger seg.

Gjest Kålungen
Skrevet

Neste gang de kommer og skal "låne" krem av deg, så si at du ikke har mer igjen, og spør om dere skal spleise på en stor krem alle sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...