Likka Skrevet 7. oktober 2021 #21 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tempur har 10 års garanti på sine madrasser. Hästens har 25 års garanti. Andre madrassprodusenters garanti kjenner jeg ikke, men vil tro de fleste har lange garantier. Anonymkode: b16ea...85b Jensen og Wonderland har 25 års garanti på fjærbrudd/rammebrudd. Om man bytter ut overmadrass hvert 5-6 år så forventes det 25+ år.
Likka Skrevet 7. oktober 2021 #22 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har hatt IKEA/Jysk seng fram til nå og hater det. Ligger ikke noe godt, føles ut som jeg får liggesår etter ei natt. Vi har nå betalt for senga 🥳 må bare vente 3 mnd på den da vi skal flytte og jeg vil ha den levert til det nye huset. Og da slipper vi også å flytte en svær og tung seng selv Det var veldig betryggende å se at folk er utelukkende positive til å legge mye penger i en seng om man kan. Var veldig skummelt når vi stod der i butikken så måtte ha noe input fra hvem som helst 😄 Anonymkode: af6e5...b8b Så deilig 😍 Hvilken seng gikk dere for?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #23 Skrevet 7. oktober 2021 Likka skrev (9 minutter siden): Så deilig 😍 Hvilken seng gikk dere for? Svane Zincere Intelligel 😍 tiden kan nesten ikke gå fort nok til vi får flyttet og senga er i hus 😬 Anonymkode: af6e5...b8b 1
Likka Skrevet 10. oktober 2021 #24 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 14.03): Svane Zincere Intelligel 😍 tiden kan nesten ikke gå fort nok til vi får flyttet og senga er i hus 😬 Anonymkode: af6e5...b8b Vi fikk Jensen prestige med exact i hus på fredag,mulig et meget snodig sammentreff,men jeg er smertefri i nakke og skuldre 😀😀 1,5 år siden sist jeg var smertefri,så dette er lovende 👏👏 Rygg og bekken er mykere og smerter er halvert på kun 2 netter i ny seng 😍 Yaaaaay 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #25 Skrevet 10. oktober 2021 Likka skrev (1 time siden): Vi fikk Jensen prestige med exact i hus på fredag,mulig et meget snodig sammentreff,men jeg er smertefri i nakke og skuldre 😀😀 1,5 år siden sist jeg var smertefri,så dette er lovende 👏👏 Rygg og bekken er mykere og smerter er halvert på kun 2 netter i ny seng 😍 Yaaaaay Åh så herlig 😍 Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg får ligge i min nye seng 😄 Anonymkode: af6e5...b8b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå