GÃ¥ til innhold

Hva skjer med neglene mine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

? 😣

20211004_094033.jpg

Anonymkode: 98e31...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt dip/gel over tid? Kan se ut som om neglene "løsner" fra huden som følge av manglende apex slik at det blir spenn i neglene?

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ingen anelse, men mine gjør også dette innimellom. Har gått over etterhvert for min del. Passer på å ha neglene så korte som mulig da de løsner mer om de blir dradd i. 

Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

Har du brukt dip/gel over tid? Kan se ut som om neglene "løsner" fra huden som følge av manglende apex slik at det blir spenn i neglene?

Bruker aldri noe på neglene :)

Anonymkode: 98e31...9ba

Skrevet

Mine var slik i sommer på et par av neglene, da hadde jeg brukt neglelakk jevnt i ca 3 mnd. Tok en god pause og holdt dem klippet ned, og nå er det borte :)

Mine hadde ikke løsnet nede der det hvite var, men det hvite var farget nedover. Ser ganske slikt ut hos deg?

Anonymkode: 2c1fa...265

Skrevet

Det ser ut som at neglene løsner fra undersiden. Jeg hadde en (u)vane før der jeg skrapte under neglen med de andre neglene, så jeg skrapte bort noe av det hvite som er under. Da ble det omtrent sånn som dine. Har du for vane å plukke eller skrape eller bruke dem til noe spesielt?

Anonymkode: 2fd07...ecb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ser ut som at neglene løsner fra undersiden. Jeg hadde en (u)vane før der jeg skrapte under neglen med de andre neglene, så jeg skrapte bort noe av det hvite som er under. Da ble det omtrent sånn som dine. Har du for vane å plukke eller skrape eller bruke dem til noe spesielt?

Dette. Jeg vasker nøye under neglene, og er jeg FOR nøye, så skjer dette. Ha korte negler og la området være i fred. Eventuelt snakk med lege/hudlege.

Anonymkode: 105f8...5a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, ingenting.

Anonymkode: 46944...24c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette. Jeg vasker nøye under neglene, og er jeg FOR nøye, så skjer dette. Ha korte negler og la området være i fred. Eventuelt snakk med lege/hudlege.

Anonymkode: 105f8...5a6

Jeg pleier å ha dem korte og lar dem som regel være i fred. Har ikke gjort noe annerledes som jeg ikke har gjort før, derfor jeg ikke skjønner dette nå.

Skrevet

Obs, feil tråd. 🤭

Skrevet

Brukt mye håndsprit? 

Ser du om det er forandringer i huden under neglene? 

Anonymkode: 00cac...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...