Gå til innhold

Ordentlig tex-mex-restaurant i Oslo?


ringblomst

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på...er jo så mange bra i utlandet, men har ikke vært på noen her. Er flere som feks Friday's som serverer fajitas mm, men det er ikke verdt pengene - etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Mucho mas" på Grünerløkka, hvis det fortsatt eksisterer? Det er en stund siden jeg var der, men det var knallgod mat den gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mucho mas" på Grünerløkka, hvis det fortsatt eksisterer? Det er en stund siden jeg var der, men det var knallgod mat den gangen :)

Den har jeg hørt navnet på før, får sjekke opp om den fortsatt er der. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Mucho Mas tar bordbestilling, men det er verdt ventingen i baren, for maten er knall - og billig! Det ligger i Thorvald Meyers gate midt imellom Olaf Ryes Plass og Birkelunden.

Må for ordens skyld nevne at Mucho Mas serverer Cal-Mex og ikke Tex-Mex, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Mucho Mas tar bordbestilling, men det er verdt ventingen i baren, for maten er knall - og billig! Det ligger i Thorvald Meyers gate midt imellom Olaf Ryes Plass og Birkelunden.

Må for ordens skyld nevne at Mucho Mas serverer Cal-Mex og ikke Tex-Mex, da...

Hva er forskjellen mellom Cal-Mex og Tex-Mex (annet enn at Cal står mest sannsynlig for California)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salsa i Vika var bra en gang. har ikke vært der på en evighet så jeg aner ikke om de fortsatt holder stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salsa i Vika var bra en gang. har ikke vært der på en evighet så jeg aner ikke om de fortsatt holder stand.

Takk for tipset, skal sjekke det opp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...