AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 når du ringer kirkens SOS og trenger å snakke med noen og ha en skikkelig samtale så får du bare.. jeg vil be for deg og tenne lys for deg.. right Anonymkode: f393e...4ec
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 De er ikke psykologer som kan gi deg behandling. Om det ikke er nok å prate med noen som lytter til deg, må du snakke med psykolog i stedet. Det finnes mulighet til å snakke med psykolog gjennom f.eks kry, men de kan nok ikke behandle deg vil jeg tro. Anonymkode: e0647...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Hva forventet du? Det er frivillige mennesker som gjør en utrolig flott jobb når de kan ha vanlige samtaler med dem som ikke har noen. De er ikke leger og ikke magikere. Men vanlige mennesker som gjør sitt for å være et godt medmenneske. Anonymkode: 9f7d0...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Selv har jeg aldri hatt noen dårlig opplevelse med de. Men du kan jo forsøke å ringe hjelpetelefonen til mental helse istedenfor. Anonymkode: 84d9c...44c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har opplevd at de har sagt det til meg, men da har de alltid snakket med meg i godt over en time/halvannen i forkant og lyttet til meg, prøvd å komme med råd og andre ting. De er jo ikke psykologer men frivillige mennesker så det er jo begrenset for hva de kan gjøre. Det høres ut som det du etterlyser er mer psykologbehandling, og det er ikke noe de frivillige telefontjenestene kan tilby deg. Anonymkode: 23e0f...a8b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 De er jo der for at du skal kunne reflektere over problemene dine også kan de de komme med innspill der de kan. Men de er der for at du skal lufte ut problemene dine høyt, så du kanskje får et bedre perspektiv på situasjonen av å snakke om det høyt. De får ikke gitt deg profesjonell hjelp. Anonymkode: 9eabe...1e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå