AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei! Har alltid hatt lyst å prøve å vokse nedentill (hos en profesjonell) men trenger noen råd før jeg evt. tar det steget 😅 jeg kan ikke barbere meg fordi jeg får utslett og sår - har prøvd det meste av tips, men samme regla hver gang. Nå har jeg gått over til en ladyshaver, men det gir liksom ikke optimalt resultat og er derfor sjelden brukt.. med andre ord så går jeg for full busk 🙄😅 må jeg ha kort hår nedentil når jeg skal vokses eller kan jeg stille med full busk? Hva med hårene som vokser på innsiden av de ytre kjønnsleppene? (Jada, har det også jeg!) Blir disse vokset? Noen andre forberedelser jeg må gjøre? Anonymkode: f3c37...9b7
bjone Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Full busk må trimmes, og andre hår blir fjernet 😉 Endret 3. oktober 2021 av bjone
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Du bør klippe hårene ned til ca 0,5- 1cm lengde først. Ikke bruk saks, for da blir lengden ujevn. Det beste er elektrisk barbermaskin hvor du kan stille inn lengden. Det er også lurt å peele huden 2-3 dager før voksingen, for å unngå inngrodde hår. Ellers ingen flere forberedelser😊 De vokser alt av hår, også mellom kjønnsleppene, og bakover i rumpesprekken. Blir veldig bra resultat😊 Anonymkode: 11522...e3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå