Gå til innhold

Synet på meg og transformasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke sikker på om dette passer inn på helse eller om det skulle vært i en annen kategori. 

Jeg føler at det er vanskelig for folk til å se på meg som et menneske med følelser og sannhet.

Folk tror ikke på meg mange ganger hele livet mitt da jeg har vært ærlig. Nå lyver jeg mye hvitt, for å ikke se dårlig ut.

Jeg er ikke emotiv og viser lite emosjon, så jeg tror ikke folk tenker jeg har følelser eller verdi når jeg reagerer annerledes enn de fleste kvinner. 

Og jeg er ikke attraktiv, men har tenkt å operere ansiktet mitt slik at folk kan tenke at jeg er pen. Da vil de tro på meg, føle for meg, ta meg seriøst når det gjelder. 

Slik i dag greier jeg ikke se folk i øynene i det hele tatt. Ikke da jeg spør om noe på butikken eller min familie. 

Ansiktet mitt er så skjevt at jeg måtte slutte på grunnskolen, og det kan ikke fikses. Nesen min kan fikses og dette kan hjelpe litt på symmetri illusjonen. Det er snart ti år siden jeg dro vekk ifra samfunnet og forlot skolen og det offentlig liv. Jeg har hatt lang tid til å tenk på dette. 

Føler at å transformere ansiktet og senere kroppen min ekstremt er eneste måte å få det jeg vil i livet.

Mann, barn, være kone, mor, og senere ta utdanning eller jobb. 

Utseende har så mye å si. Hver gang jeg er ute så bevises dette med hvordan folk behandler meg. De ler av meg. Folk kastet ting i ansiktet mitt på skolen.

Jeg er nummen og har mistet så mye og mange. Alle mine broer er brent, bortsett fra min mor. 

Anonymkode: 07643...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive jeg er veldig maskulin, men liker å kle meg kvinnelig og ha på sminke, men det ser rart ut. Kroppen min er maskulin og ansiktet mitt er maskulint og ekkelt. Har store skuldre og mammakropp, selv om jeg ikke har barn. Er jomfru, har aldri hatt kjæreste. Jeg er normalvektig, men ser ut som en gutt/mann/maskulin kvinne som er slem. 

Skrevet

Jeg angrer på at jeg la dette ut som anon fordi tittelen er dårlig i forhold til innholdet. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg angrer på at jeg la dette ut som anon fordi tittelen er dårlig i forhold til innholdet. 

Du kan rapportere ditt eget innlegg og spørre om moderator vil endre tittelen for deg.

Anonymkode: 4c196...316

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan rapportere ditt eget innlegg og spørre om moderator vil endre tittelen for deg.

Anonymkode: 4c196...316

Takk for hjelp. Bør den bytte kategori? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...