AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Er det noen her som har testet å date flere i uka? Jeg har jo datet i en del år og vil gjerne møte noen, og nå som det er koronalettelser og folk er vaksinert, så tenker jeg det er lettere å være sosial og date. Jeg synes det blir veldig tungt når jeg bare fokuserer på en fyr om gangen. Det tar lang tid å finne noen man har kjemi med, og jeg jo ofte dumpet om jeg dater noen jeg ikke har megagod kjemi med. men jeg blir jo glad i personen, og må beskytte meg selv mot det. Jeg er nyskjerrig fordi jeg fikk nemlig en reprimande av en jeg dro på date med, så synes at det var skikkelig dårlig gjort av meg å date mange i uka. kanskje teit av meg å si det til han og forvente at han tok lett på det, men jeg har aldri tenkt at det er en dårlig gjort. Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis jeg hadde vært en av dem og hørt om dette, hadde jeg himlet med øynene og gått videre. Anonymkode: 67503...baa 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Athena79 skrev (2 minutter siden): Høres bare slitsomt ut. Det ble først slitsomt når han kranglet og surmulet i hele 15 minutter. Ellers har det gått fint og vært sosialt. Men jeg skal ta en pause nå. 😅 Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Gjør hva du vil. Og de du dater må gjøre hva de vil. Du godtar også om de dater fler samtidig? Jeg hadde ikke ønsket å date en som datet mange andre så vi hadde ikke vært match. Men hver sin smak Anonymkode: 7f038...fdb 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør hva du vil. Og de du dater må gjøre hva de vil. Du godtar også om de dater fler samtidig? Jeg hadde ikke ønsket å date en som datet mange andre så vi hadde ikke vært match. Men hver sin smak Anonymkode: 7f038...fdb Du vet jo ikke om en person du drar på en date med dater mange i uka. 🤪 Men jeg forstår deg, mest pga korona. Jeg vil feks ikke date noen som har mye ons. Anonymkode: 81be3...aad 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Ja et av kravene mine er at den jeg dater bare skal date med meg. Ikke date meg og så en ny neste dag. Jeg dater ikke for å dele ff med en haug folk, men for å finne en potensiell kjæreste. Anonymkode: 7f038...fdb 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du godtar også om de dater fler samtidig? Leste du posten min? jeg skrev jo i starten at jeg ikke har tenkt at det er dårlig gjort å date mange i uken. Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Vi er forskjellig. Sikkert mange som ønsker å date folk som dater mange andre. Men jeg forstår han du datet ikke ble særlig glad for beskjeden Anonymkode: 7f038...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja et av kravene mine er at den jeg dater bare skal date med meg. Ikke date meg og så en ny neste dag. Jeg dater ikke for å dele ff med en haug folk, men for å finne en potensiell kjæreste. Anonymkode: 7f038...fdb Det er veldig vanlig å bli eksklusive først når man har blitt intim. Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er forskjellig. Sikkert mange som ønsker å date folk som dater mange andre. Men jeg forstår han du datet ikke ble særlig glad for beskjeden Anonymkode: 7f038...fdb Ja det forstår jeg jo, men jeg tror egentlig han ble mer såret over at jeg ikke var kjempegira på ny date, og så ble de sårede følelsene omgjort til en skjennepreken. Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Men hva er problemet da? Du mener at det du gjør er rett og innafor for deg, så da får du bare fortsette med det. Anonymkode: 7f038...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva er problemet da? Du mener at det du gjør er rett og innafor for deg, så da får du bare fortsette med det. Anonymkode: 7f038...fdb Han reagerte så sterkt så da tenkte jeg at jeg skulle spørre her! hva er problemet med det da? er det irriterende å være på et forum? 🤪 Anonymkode: 81be3...aad 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 Har man respekt for sine medmennesker, holder man seg til én om gangen. Anonymkode: 82c64...48d 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han reagerte så sterkt så da tenkte jeg at jeg skulle spørre her! hva er problemet med det da? er det irriterende å være på et forum? 🤪 Anonymkode: 81be3...aad Han ble vel skuffet da, trodde du var seriøs og på utkikk etter kjæreste. Da dater man jo ikke mange samtidig. Mange kan bli hissig når de blir skuffa. Ta det som et godt tegn, Han var vel interessert i noe mer enn bare sex Anonymkode: 7f038...fdb 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han ble vel skuffet da, trodde du var seriøs og på utkikk etter kjæreste. Da dater man jo ikke mange samtidig. Mange kan bli hissig når de blir skuffa. Ta det som et godt tegn, Han var vel interessert i noe mer enn bare sex Anonymkode: 7f038...fdb leste du start posten min? Jeg har fokusert på en og en lenge, og lett etter kjæreste og det har ikke fungert så bra. Og jeg blir dumpet etter et par dates eller etter sex fordi de ikke får følelser. Derfor vil jeg finne en som jeg virkelig har god kjemi med / får følelser for fra første date. Anonymkode: 81be3...aad
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg synes du skal fortsette å prøve deg fram, til du finner noe som funker. Tingen er jo at den andre ønsker å føle seg litt spesiell og utvalgt, så ti stille, og la dem beholde den illusjonen. M53 Anonymkode: 953b6...90f
Pappi Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis du er ute etter å finne den rette så tror jeg at du gjør det vanskeligere for deg selv ved å dele fokuset på flere personer samtidig. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): leste du start posten min? Jeg har fokusert på en og en lenge, og lett etter kjæreste og det har ikke fungert så bra. Og jeg blir dumpet etter et par dates eller etter sex fordi de ikke får følelser. Derfor vil jeg finne en som jeg virkelig har god kjemi med / får følelser for fra første date. Anonymkode: 81be3...aad Ja sånn opererer fler menn. Går bra til man blir avslørt. De fleste blir ikke avslørt Anonymkode: 7f038...fdb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 Du avslørte deg selv da. Litt egoistisk kanskje. Du burde latt han tro han var spesiell mens dere daten men at dere på tross av det ikke var match i dine øyne. Hvis man avsløres, enten av seg selv eller andre, må man regne med at den andre bli skuffet Anonymkode: 7f038...fdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå