AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #21 Skrevet 5. oktober 2021 Kvinner som bruker Tinder er ikke intelligente? Men menn som gjør det, hva med de? Og med tanke på hvor utrolig dårlig du formulerer deg så er de aller fleste av oss som bruker Tinder langt over deg i intelligens. Anonymkode: 2002a...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #22 Skrevet 6. oktober 2021 Møtte min herlige ektemann på tinder🥰 Hadde aldri noen dårlige opplevelser der heller. Vil si det var heller lurt av meg å laste det ned for å aktivt søke kjærligheten ettersom det fungerte dårlig å vente på at han skulle banke på døren min (jeg prøvde det også, men han fant visst aldri fram). Jeg er stålende fornøyd med mitt valg og med min mann, om misunnelige folk vil kritisere at vi møttes på tinder får være opp til de🤷♀️ Anonymkode: 663a9...d27
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #23 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Møtte min herlige ektemann på tinder🥰 Hadde aldri noen dårlige opplevelser der heller. Vil si det var heller lurt av meg å laste det ned for å aktivt søke kjærligheten ettersom det fungerte dårlig å vente på at han skulle banke på døren min (jeg prøvde det også, men han fant visst aldri fram). Jeg er stålende fornøyd med mitt valg og med min mann, om misunnelige folk vil kritisere at vi møttes på tinder får være opp til de🤷♀️ Anonymkode: 663a9...d27 Kan jeg spørre om alderen din da du møtte mannen din? Anonymkode: 07a09...cb0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #24 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Møtte min herlige ektemann på tinder🥰 Hadde aldri noen dårlige opplevelser der heller. Vil si det var heller lurt av meg å laste det ned for å aktivt søke kjærligheten ettersom det fungerte dårlig å vente på at han skulle banke på døren min (jeg prøvde det også, men han fant visst aldri fram). Jeg er stålende fornøyd med mitt valg og med min mann, om misunnelige folk vil kritisere at vi møttes på tinder får være opp til de🤷♀️ Anonymkode: 663a9...d27 så det vil si du også konkluderte med at det var ingen ditt nærmiljø som fanget opp av at du var singel, du var ute etter å bli kjent med en mann, ingen menn vågde å flørte med deg(fordi dem kjente jo deg og din historie) og kulturen der du bor der flørter man ikke(kun hvis man er drita full) Anonymkode: 46452...62f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #25 Skrevet 6. oktober 2021 Et helt annet poeng er at om man er på dating-app, og sveiper ut fra utseende, så blir det noe overfladisk over det hele. Sjarme, humør og god til å kommunisere er etter ett år eller to langt viktigere om hen er en 5er eller 7er. Anonymkode: c0c33...c52
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #26 Skrevet 6. oktober 2021 Selvfølgelig var det både flørting og forhold der jeg vokste opp. Personlig følte jeg ofte at jeg ikke kjente en fyr godt nok om vi møttes på byen, T-banen, eller på jobb. Bodd mye i utlandet også og sa egentlig det samme der. På tinder fikk jeg sett godt på fyren og snakket ordentlig sammen så jeg visste at dette var en kar jeg var intressert i og som hadde samme verdier som meg. Og så nærmet jeg med 30 så jeg tenkte det var på tide, tok meg 3-4 mnd på tinder. Bedre enn 30-40 år med flørting på byen (ikke at det er noenting i veien med å møte sin framtidige partner der heller). Anonymkode: 663a9...d27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå