Gå til innhold

norske kvinner - tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

vitner det om svak intelligens hos norske kvinner når dem tenker amerikansk metode for å få kjæreste? i en nedlastet app som benyttes i en mobil

Anonymkode: 46452...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fullt så lav som de som ikke klarer å begynne setninger med stor bokstav.

Anonymkode: 7abd2...9d6

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

vitner det om svak intelligens hos norske kvinner når dem tenker amerikansk metode for å få kjæreste? i en nedlastet app som benyttes i en mobil

Synes dårlig språk vitner om svak intelligens. 

Anonymkode: f393f...6ff

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

vitner det om svak intelligens hos norske kvinner når dem tenker amerikansk metode for å få kjæreste? i en nedlastet app som benyttes i en mobil

Amerikansk metode?

Hva mener du med dette? 

i en nedlastet app som benyttes i en mobil

Skrevet
Enterprises skrev (1 minutt siden):

Amerikansk metode?

Hva mener du med dette? 

i en nedlastet app som benyttes i en mobil

de har ikke draget i det vanlige liv, og tenker lettkjøpt investering fra amerikansk kultur skal trylle for dem til å møte en mann . 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

de har ikke draget i det vanlige liv, og tenker lettkjøpt investering fra amerikansk kultur skal trylle for dem til å møte en mann . 

Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet. 

Amerikansk kultur skal trylle for dem? Hva betyr dette?  Hva gjør de amerikanske damene anderledes fra de nordiske?

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener. Hvordan vitner det at man får seg kjæreste via en app om svak intelligens?

Anonymkode: 48cf1...436

Skrevet

Hva er sjansen for å finne den rette utenom disse appene da? Her kan man katalogisert og søke opp akkurat den typen du er ute etter. Ikke tro at du tilfeldigvis møter ham på trikken. 

Det finnes så mye ulykkelige forhold hvor noen damer har hatt med seg en badboy hjem i fylla og innledet et forhold og en psykisk og fysisk voldelig fremtid. 

Anonymkode: d8ece...a9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er sjansen for å finne den rette utenom disse appene da? Her kan man katalogisert og søke opp akkurat den typen du er ute etter. Ikke tro at du tilfeldigvis møter ham på trikken. 

Det finnes så mye ulykkelige forhold hvor noen damer har hatt med seg en badboy hjem i fylla og innledet et forhold og en psykisk og fysisk voldelig fremtid. 

Anonymkode: d8ece...a9a

da mener du amerikansk tenkemåte med profitt er det som bidrar at norske kvinner få ett lykkelig forhold? Du beskriver som at det er enkelt, men kvinner med intelligens gjør da ikke det. 

Skrevet

Er vel like mange norske menn på Tinder som norske kvinner. Rart du bare nevner at kvinner som bruker denne appen har lav intelligens. Resette noe du har forsket deg frem til eller er det bare noe du spår? Virker som en hels du da, som har sannheten uten noe bakgrunnsfakta 

Anonymkode: f045a...6cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel like mange norske menn på Tinder som norske kvinner. Rart du bare nevner at kvinner som bruker denne appen har lav intelligens. Resette noe du har forsket deg frem til eller er det bare noe du spår? Virker som en hels du da, som har sannheten uten noe bakgrunnsfakta 

Resette = er dette*
hels=heks* gikk litt fort i autocorrecten

Skrevet

La meg gjette, TS. Du er singel?

Anonymkode: 7abd2...9d6

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte min mann gjennom noe tilsvarende for snart 20 år siden.

Og det har vært fantastisk.

Ser ikke problemet...

Anonymkode: 790f3...f46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg møtte min mann gjennom noe tilsvarende for snart 20 år siden.

Og det har vært fantastisk.

Ser ikke problemet...

Anonymkode: 790f3...f46

tilsvarende og tinder er jo egentlig to forskjellig ting. Og kanskje tilsvarende var norsk tilrettelagt?

Skrevet

Har prøvd tinder og andre dating apper, men det gir meg en uggen følelse å bruke det. Føler jeg sitter å dømmer folk kun etter utseendet. Jeg vil mye heller treffe noen i virkeligheten, de gangene jeg har forelsket meg, er det når jeg har møtt personen tilfeldig enten ute på byen eller vis bekjente. Det er da man merker kjemien og personligheten.

Nå under covid har ikke det vært så lett, samtidig jobber de fleste hver dag, mange har og barn, så ikke så mye ute på byen lenger, eller andre steder. Jeg er på jobb og trening, og på trening er jeg nok ikke veldig åpen for å bli sjekket opp. Går med musikk på øret, gjør det jeg kom dit for å gjøre og drar hjem, kikker ikke på noen. Har blitt sjekket opp der, men det er ikke en arena jeg ser på som ett sjekkested. Sånn tror jeg det er for mange, og da blir jo disse appene, en enkel måte å komme i kontakt med folk. Hvor vellykket det blir er jo en annen sak. Jeg har slettet tinder, og skal ikke på der igjen.

Anonymkode: 1f9c2...c4c

• Liker 2
Skrevet

Et innlegg som dette her ga liksom mening i 2005, men det virker veldig rart i dag.

Anonymkode: e94ca...672

• Liker 5
Skrevet

Damer på Tinder har ikke draget i det virkelige liv? Hva er det for noe tull? Du kan da ikke vite noe som helst om det.

Jeg har alltid hatt draget på mannfolk. Jeg kunne helt ærlig fått hvem jeg ville, men jeg fant min nåværende kjæreste og samboer på Tinder. 

Anonymkode: ab239...7aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Damer på Tinder har ikke draget i det virkelige liv? Hva er det for noe tull? Du kan da ikke vite noe som helst om det.

Jeg har alltid hatt draget på mannfolk. Jeg kunne helt ærlig fått hvem jeg ville, men jeg fant min nåværende kjæreste og samboer på Tinder. 

Anonymkode: ab239...7aa

Da brukte du din frihet til det, men ble like fullt påvirket av at du måtte bruke tinder. 

Sikkert mange grunner at du ikke tok sjansen med dem som var i din nærhet, kan jo ikke ha vært forelskelse. 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 9.29):

Bs, Det er mange flere menn på tinder 

Skrevet

Haha herregud for et håpløst innlegg

Anonymkode: 7fb3a...8c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...