AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Kjæresten min har diagnosen ad/hd, fått etter fylte 30, ble i barndommen diagnostisert "kun" med ad/d. Sånn jeg opplever han, synes jeg han passer bedre i diagnosen bipolar.. Er det i det hele tatt mulig at han kan ha fått feil diagnose? Anonymkode: 79186...84f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg personlig er bipolar, det er også mine søsken og far. Det kan arvelig. Bipolar er et veldig bredt spekter, altså kommer i veldig forskjellig grad fra milde symptomer og humørsvingninger til voldsomme hallusinasjoner. Hva du mener med at han passer bedre til «bipolar» må kanskje utdypes mer, eventuelt kan han gå til utredning igjen. Det tok meg mange mange år før jeg fikk diagnosen, selv med så mange familiemedlemmer med samme sykdom. Lurer litt på hva du vil med innlegget? Føler du at behandlingen han får ikke er tilstrekkelig? Er han selv usikker på diagnosen? Anonymkode: e7e28...c47
Mooza Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten min har diagnosen ad/hd, fått etter fylte 30, ble i barndommen diagnostisert "kun" med ad/d. Sånn jeg opplever han, synes jeg han passer bedre i diagnosen bipolar.. Er det i det hele tatt mulig at han kan ha fått feil diagnose? Anonymkode: 79186...84f Er det energien som svinger, depresjon...eller hva gjør at du mener det er noe annet enn ADHD? Har han slektninger som er bipolar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå