Gå til innhold

Har du feiret?

Egenskap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke feiret spesielt men det var en gledens dag hvor mange flagget. 
For meg personlig var eneste minuset at den nydelige tiden med hjemmekontor var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne forstått feiring hvis pandemien var over. Når den ikke er det klarer jeg ikke se hva som ble feiret og hvordan det går an å løpe rundt og klemme seg sammen bare fordi ting ble åpnet. Tullete og ansvarsløs adferd.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Kunne forstått feiring hvis pandemien var over. Når den ikke er det klarer jeg ikke se hva som ble feiret og hvordan det går an å løpe rundt og klemme seg sammen bare fordi ting ble åpnet. Tullete og ansvarsløs adferd.

Har det blitt stor økning i smitte og innlagte etter alle de titusener som feiret over hele landet? Jeg var ikke blant de feirende ute, bare så det er sagt 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Har det blitt stor økning i smitte og innlagte etter alle de titusener som feiret over hele landet? Jeg var ikke blant de feirende ute, bare så det er sagt 😊

Ikke som jeg vet; men det er fryktelig tankeløs oppførsel uansett. Hadde forstått det mer hvis det hadde vært matmangel et år og matbutikken endelig hadde åpnet. Tilgang til alkohol har vi hatt hele tiden - også å treffe folk. 

Det er ikke sivilisert oppførsel å stå i kø og sørge for at folk får pusteproblemer altså. De som stod i kø ved fattighuset for å få mat klarte å stå litt fra hverandre til og med. Forstår ikke hvorfor folk må innenfor vanlig intimsone. Til vanlig er min ca meter eller halvannen fra før....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

linjalen skrev (15 timer siden):

Var ikke på fest, men klemte venner for første gang på 1,5 år. Helt fantastisk!

Er det myndighetene som bestemmer om du kan klemme venner altså? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (16 timer siden):

Er det like mange folk som tester seg, er det store spørsmålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er noe å feire. Det er uansvarlig av myndighetene å åpne når pandemien fortsatt er her og viruset sprer seg. Jeg syns vi skal ha restriksjoner til viruset er blitt tatt knekken på. Jeg syns og det var kvalmende å se på folks jubel på tv når Norge var gjenåpnet. Akkurat som om viruset var tatt knekken på. 

Endret av gunsteam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
gunsteam skrev (24 minutter siden):

Jeg syns ikke det er noe å feire. Det er uansvarlig av myndighetene å åpne når pandemien fortsatt er her og viruset sprer seg. Jeg syns vi skal ha restriksjoner til viruset er blitt tatt knekken på. Jeg syns og det var kvalmende å se på folks jubel på tv når Norge var gjenåpnet. Akkurat som om viruset var tatt knekken på. 

Da må vi ha restriksjoner til vi dør, mest sannsynlig. Det er det ikke verdt med mindre dødeligheten hadde vært betraktelig mye høyere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbalala skrev (På 3.10.2021 den 12.14):

Feiret med en kjempefest her. 

Retter en STOR TAKK til alle dem som har jobbet bak kulissene for å få avsluttet "smittetyranniet" vi har levd under. 

Som vi alle kan se på tallene for smittede, innlagte og døde var det helt unødvendig å fortsette med tiltak. De kunne vært avsluttet for lenge siden, og var med all sannsynlighet helt unødvendige i utgangspunktet. 

Det er en bitter pille å svelge for alle de små smittevernsdiktatorene her inne at de har tatt så grundig feil. 

Enda er det noen som ikke forstår hvorfor vi stengte ned…. I vår f. eks. begynte det å bli såpass fullt på AHUS at de måtte begynne å rydde operasjonssaler å gjøre dem om til akuttmottak for koronapasienter. Hvorfor tror du at vi har hatt 10 ganger så få dødsfall her i Norge i forhold til Sverige f. eks.? Tror du at det bare er løgn det du ser på dagsrevyen? Nå er det også en økning i folk som blir smittet. Men de som blir smittet nå, er aldersgrupper som tåler sykdommen ganske bra, og det er ikke for tiden fare for overbelastning på sykehusene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke feiret. Fortsetter livet som vanlig. Men dropper munnbind i butikken og sånn nå da, og på t-banen. Men jeg bruker håndsprit der det er satt ut fremdeles, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...