Gjest Anale gasser og gleder Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Jaaahahhaaa!!! FORDI ELLERS!!! Vil dere vokse store med masse fisgass inni dere og sprenge tilslut som en balloong og da vil alt stinke!! ÆÆÆSJ! Dessuten! DEre MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ikke ha analsex! For i da var jeg dritetrengt da jeg kjørte jem fra jobb og dreit nesten på meg, helt til jeg endelig kom hjem og fjerta ut en stor kjøttkake i do og da gjorde det så vondt at jeg dreit på meg!!!!!!!
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 Takk for et perspektivrikt og illustrerende innlegg i KGs nye undervisnings- og debattserie "Har tarmgassen kommet for å bli?"
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #7 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Takk for et perspektivrikt og illustrerende innlegg i KGs nye undervisnings- og debattserie "Har tarmgassen kommet for å bli?" ← :grine2: Og til trådstarter: Bare pass deg! Endret 1. oktober 2005 av Milah
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det er viktig å levere, hvis ikke kan det føre til forstoppelse. Det lært vi i militæret...så det så. Endret 1. oktober 2005 av Rattleshake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå