AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Katten min har vært slapp noen dager og i dag begynte det å lekke blodig puss fra et sår jeg ikke så før nå. Er ikke helt sikker men vil tro det er et infisert sår som har blitt en byll, som så har sprukket. Jeg får ikke sett skikkelig på såret ettersom katten har vondt og ikke lar meg komme til. Leser på nettet at man må oppsøke veterinær, men er det noe som må gjøres i dag, eller kan det vente til mandag? Anonymkode: ca853...da8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Vetrinær i dag Anonymkode: 0912d...2c4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Det hadde jeg gjort omgående. Jeg hadde en katt som hadde lignende sår, og vi så det ikke med engang. Da vi oppdaget det, og kom til veterinæren så var det på hengende håret for livet til katten. Så veterinær omgående! Anonymkode: d57a8...6d8 1
Narad Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 Det er lørdag. Mandag er to dager til. Er det infisert kan det bli betydelig verre på få dager. Katten din har smerter, syns du det er greit at den skal gå med smerter til mandag fordi det er for dyrt på en lørdag eller mer stress fordi den nærmeste dyrlegen kanskje ikke er åpen? Jeg hadde valgt veterinær i dag. Hadde ikke hatt samvittighet til å la et dyr ha smerter lengre enn nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Det er to dager til ordinær åpningstid, dra til vetrinærvakt i dag. Katten kan bli veldig syk av det, når du ser at katten er slapp så har det gått langt siden katter vegrer seg for å vise svakhet. Anonymkode: 4672a...ec5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå