lin Skrevet 2. oktober 2021 #1 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vi skal pusse opp badet som nå er flislagt med relativt små fliser og brede fuger på gulv og vegg. Jeg har igrunn sagt at det aldri skal bli fliser igjen, for er såååå lei av fugene. Men nå kan man få store fliser og det legges også veldig smale fuger mellom, og det er jo utvilsom lekkert. Alternativet er å legge baderomsplater på vegg og belegg på gulv. Da vil jeg isåfall velge noe som gir slette overflater og ikke som likner på flis. hva hadde dere valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vi pusser opp badet nå og har valgt store fliser på både gulv og vegger. Blir samme type fliser over alt og det ser veldig stilrent ut. Fugene er også mye smalere enn de "gammeldagse " fugene som vi også har irritert oss grønn over... Anonymkode: f46eb...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har fliser i dag og ville valgt det på nytt. Jeg har ikke hatt noe problem med fugene. Anonymkode: 2c0e1...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. oktober 2021 #4 Del Skrevet 2. oktober 2021 Plater og gulvbelegg ser jo heslig ut da. 😬 Fliser eller microsement er det eneste som funker hvis man vil ha noe som ser bra ut. Men vi vet vel alle at et dusjkabinett er det som gjelder hvis man vil ha et mest mulig langtlevende bad. Dessverre, da det er skikkelig stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Del Skrevet 2. oktober 2021 Valgte badromsplater og fliser på gulv Anonymkode: aed88...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vegg til vegg teppe Anonymkode: ef7ac...614 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #7 Del Skrevet 2. oktober 2021 Har plater på vegg og belegg på gulv, funker supert og skikkelig lett å rengjøre! Om noen synes det er stygt for så bare være, det er heldigvis ikke deres bad 😂 Anonymkode: a11d7...03e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lett rengjøring trumfer mye synes jeg da😉 og synes også det finnes mye fint i belegg, som slettes ikke ser ut som «belegg». Samme med plater. Hm, får tenke litt tror jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 3. oktober 2021 #9 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vegg til vegg teppe Anonymkode: ef7ac...614 Det hadde jeg faktisk på den første hybelen jeg leide for mange år siden. Aldri igjen kan jeg si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fliser på gulv og i dusjsone og malte vegger på resten! Anonymkode: 57ad3...d93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fliser. Og damvasker! Bruk det lille munnstykket en gang i året, og impregner etterpå, så er fugene like fine som da de var nye. Resten av året bruker vi bare det store munnstykket på gulv, innimellom oppover vegger, og bruker da 3-4 minutter på denne delen av vasken. Det lille munnstykket er også genialt når det gjelder renhold av armatur, hjørner og kroker. Anonymkode: 815e1...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Del Skrevet 3. oktober 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Vegg til vegg teppe Anonymkode: ef7ac...614 På et bad? Er du ikke riktig skrudd sammen( Anonymkode: d27a1...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fliser på gulv og baderomsplater på vegg Anonymkode: f92b4...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fliser. Og damvasker! Bruk det lille munnstykket en gang i året, og impregner etterpå, så er fugene like fine som da de var nye. Resten av året bruker vi bare det store munnstykket på gulv, innimellom oppover vegger, og bruker da 3-4 minutter på denne delen av vasken. Det lille munnstykket er også genialt når det gjelder renhold av armatur, hjørner og kroker. Anonymkode: 815e1...a28 Helt enig! Sånn gjør jeg det også. Anonymkode: e0cd5...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Del Skrevet 3. oktober 2021 Synes baderomsplatene har kommet seg veldig, det er mange fine. Har du sett på Sinnasnekker'n på tv? Han bygger alltid bad med baderomsplatene, og det er jo veldig mange forskjellige og veldig fine. Og jeg synes store fliser er også fine - men jeg synes ikke de passer så godt på små æ, vanlige bad, slike som i private hjem. Da ser badene bare enda smalere ut, to fliser i breden, tre i lengden liksom. 🙈 Så synes de passer best på offentlige, større plasser.. Anonymkode: 803b3...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hater brede fuger! Badet mitt er fullt av de! Er sykt Nasty. Når jeg vinner i Lotto skal jeg flislegge badet i store carreramarmor-fliser på vegg og gulv og iridesente mosaikkfliser i dusj. Heldigvis fuges det smalere nå enn før. Vil nok helst ha brukt flislegger fra sør i Europa fremfor en norsk… De virker ikke til å ha særlig peiling her, ærlig talt. Anonymkode: d3dad...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg skal pusse opp badet og kommer til å velge flis på vegg og belegg på gulv. Det handler både om å gjøre gulvregngjøringen lettere, men også at det er mindre risiko for vanngjennomtrening og skader på sikt. Finnes masse fine gulvbelegg som ikke ser ut som institusjon fra 70-tallet, så det tenker jeg blir supert! Anonymkode: cd6d3...bfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Del Skrevet 3. oktober 2021 lin skrev (14 timer siden): Lett rengjøring trumfer mye synes jeg da😉 og synes også det finnes mye fint i belegg, som slettes ikke ser ut som «belegg». Samme med plater. Hm, får tenke litt tror jeg.. Så godt det er noen som er enig med meg og ! Vasker nok fliser på jobb og skal ikke ha den dritten inn i mitt hus. Anonymkode: 0c5a4...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Del Skrevet 3. oktober 2021 Valgte plater på vegg og belegg på gulv selv, kjempefornøyd. Aldri mer fliser. Anonymkode: d02b0...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #20 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har malte vegger og fliser på gulv. Dusjkabinett. Når jeg skal pusse opp trenger jeg bare å skifte fliser på gulvet og baderomsmøbler. Synes ikke det er spesielt fint med fliser både på gulv og vegg. Panel på veggene liker jeg, også. Anonymkode: 99bf9...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå