Gå til innhold

Hjertebank hele tiden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sobril jeg bør få? Hvis det er såpass angst jeg har. TS

Anonymkode: ace10...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Oi, her kom det plutselig mer vesentlig informasjon ja... Alt det du har forklart du har av symptomer, står jo på bivirkningslisten på Atarax jo!

Åja! Det viste jeg ikke. Jeg tok den fordi jeg kjente på en del angst, men den har muligens gjort det verre? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja! Det viste jeg ikke. Jeg tok den fordi jeg kjente på en del angst, men den har muligens gjort det verre? TS

Det er ganske viktig at man leser pakningsvedlegget når man starter med nye medisiner. Da kan mye forklares - et kjapt søk på "Atarax" i Google sendte meg til dette pakningsvedlegget som forklarer alt du forteller om.

• Liker 1
Skrevet

Vi sa det jo i innlegget til deg i går også at atarax gir disse bivirkningene. Og kjenner man noe galt i hjertet så blir man bare enda mer redd. Hva slags tabletter eller behandling  som blir rett for deg bør du snakke med legen om :)

Anonymkode: 10236...698

Skrevet

Bra du skal til legen i morgen. Du må få tatt en ekg i første omgang og ta ting derfra. Har du slitt med hjertebank tidligere? Hvilke medisiner tar du?

Anonymkode: de8da...050

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bra du skal til legen i morgen. Du må få tatt en ekg i første omgang og ta ting derfra. Har du slitt med hjertebank tidligere? Hvilke medisiner tar du?

Anonymkode: de8da...050

Ikke slitt med det mye tidligere. Tar fast bare seroquel. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ta magnesium kjære deg! Dra å kjøp i dag, den høyeste dose og ta det til kvelden. Opplever det samme selv. Prøv det en stund. Magnesium er den 4. mest vanlige mangelen og man kan bli ganske pjusk av det. 

Anonymkode: 7ce37...1e2

Dette er veldig ugreit, skremmende mange som kommer med helseråd her på kg. Skjønner heller ikke de som deler helseplager her inne og som vil ha tips og råd, gå til legen. 

Anonymkode: 1d957...9f9

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg tatt mye magnesium hadde jeg fått hjertebank og kvalme 🤭

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg tatt mye magnesium hadde jeg fått hjertebank og kvalme 🤭

Har tatt litt mye magnesium i det siste. TS

Skrevet

Får sove helt okei av imovane blandet med mye annet, men vil ikke gå på imovane fast. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får sove helt okei av imovane blandet med mye annet, men vil ikke gå på imovane fast. TS

Blander du mye medisiner, og ofte? For i så fall gir symptomene dine mer og mer mening...

Skrevet
Teatrica skrev (18 minutter siden):

Blander du mye medisiner, og ofte? For i så fall gir symptomene dine mer og mer mening...

Ja har blandet en del dessverre. Blandet seroquel, imovane atarax, blandet seroquel og remeron og imovane osv osv. Og går opp å ned i doser. TS

Skrevet

Vi spurte deg også i går om hvorfor legevakt og ambulanse avviste deg men de er sikkert kjent med deg og angsten din fra før, så det gir jo mening. Og som sagt, i tillegg til angst, kan  atarax gi disse virkningene på hjertet samt kvalme . Bra du drar til legen imorgen. Og legen syns det er ok at du går opp og ned i doser på den måten? Du vet at medisiner gir bivirkninger? Er du ansvarlig nok til å medisinere deg selv? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja har blandet en del dessverre. Blandet seroquel, imovane atarax, blandet seroquel og remeron og imovane osv osv. Og går opp å ned i doser. TS

Ja, jeg spurte deg jo om dette i går. Når du tar dobbel dose av ditt og dobbel dose av datt så får du også dobbelt opp med bivirkninger. Du får ta en god prat med legen din om dette i morgen og være ærlig om hva du har tatt. Kanskje du kan få noen gode råd om hvordan du kan unngå slikt ubehag som du har hatt de siste dagene.

:klem:

Anonymkode: 87945...1e3

• Liker 3
Skrevet

Vi spurte deg også i går om hvorfor legevakt og ambulanse avviste deg men de er sikkert kjent med deg og angsten din fra før, så det gir jo mening. Og som sagt, i tillegg til angst, kan  atarax gi disse virkningene på hjertet samt kvalme . Bra du drar til legen imorgen. Og legen syns det er ok at du går opp og ned i doser på den måten? Du vet at medisiner gir bivirkninger? Er du ansvarlig nok til å medisinere deg selv? 

Jeg har ingen andre som kan passe på medisinene mine dessverre. Ja, legen bryr seg ikke. TS

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ingen andre som kan passe på medisinene mine dessverre. Ja, legen bryr seg ikke. TS

Det går an å få hjelp til medisinering av hjemmesykepleier.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg spurte deg jo om dette i går. Når du tar dobbel dose av ditt og dobbel dose av datt så får du også dobbelt opp med bivirkninger. Du får ta en god prat med legen din om dette i morgen og være ærlig om hva du har tatt. Kanskje du kan få noen gode råd om hvordan du kan unngå slikt ubehag som du har hatt de siste dagene.

:klem:

Takk for svar. Det skal jeg gjøre. Jeg driver å blander og sånt fordi jeg ikke har funnet noe som gjør at jeg får sove. TS 

Skrevet

Legen bryr seg jo om helsa di, det er legens jobb. Vær åpen om dette og sett opp en ordentlig plan. Legen kan gi deg informasjon om hva som kan skje om du dobler doser osv. god bedring 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er det jo rett og slett ikke noen vits i å lure på hvorfor du føler det som du føler...

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Takk for svar. Det skal jeg gjøre. Jeg driver å blander og sånt fordi jeg ikke har funnet noe som gjør at jeg får sove. TS 

Jeg skjønner jo det. Man kan føle seg helt desperat når man ikke får sove godt. Men man må være lege for å bestemme medisindosering. Det er for vanskelig for oss som ikke har noen helseutdanning og det kan også være farlig, så det er ikke noe vi burde drive med selv. Selv leger har ikke lov til å behandle seg selv, de må gå til en annen lege for å få behandlig.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...