AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Plutselig har jeg begynt å blø, to uker etter siste menstruasjon. Litt usikker på om det er en mellomblødning eller full menstruasjon. Generelt har jeg hatt kortere syklus siden jeg tok corona-vaksinen. Før kom mensen som en klokke omtrent på dagen fire uker etter forrige, men siden i sommer har mensen vært nesten en uke for tidlig hver gang. Og blødd mindre hver gang enn før. Men to uker for tidlig er helt nytt. Jeg tok celleprøve for et par måneder siden og den var helt fin. Flere som har opplevd dette etter vaksinen? Bør jeg sjekke det hos lege? Jeg er 39 år, forresten. Jeg lurte også på om det er sånn overgangsalderen begynner, men er ikke det litt tidlig? Ganske sikker på at moren min ikke var tidlig i overgangsalder. Og kom på at endringen kom samtidig med vaksinen og at andre har rapportert om endring i mensen etter vaksinen, men jeg trodde da mest det var store og langvarige blødninger? Anonymkode: fb196...d70
Gjest Trøst Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Logg inn på Helse Norge og meld det inn som bivirkning på vaksinen. Mange kvinner som opplever uregelmessig syklus og blødningsforstyrrelser etter vaksinen...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Jeg har ikke hatt mensen siden første vaksinedose (er ikke gravid).. så ja - men i andre grøfta Anonymkode: 1e12d...e30
TheQueen123 Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Plutselig har jeg begynt å blø, to uker etter siste menstruasjon. Litt usikker på om det er en mellomblødning eller full menstruasjon. Generelt har jeg hatt kortere syklus siden jeg tok corona-vaksinen. Før kom mensen som en klokke omtrent på dagen fire uker etter forrige, men siden i sommer har mensen vært nesten en uke for tidlig hver gang. Og blødd mindre hver gang enn før. Men to uker for tidlig er helt nytt. Jeg tok celleprøve for et par måneder siden og den var helt fin. Flere som har opplevd dette etter vaksinen? Bør jeg sjekke det hos lege? Jeg er 39 år, forresten. Jeg lurte også på om det er sånn overgangsalderen begynner, men er ikke det litt tidlig? Ganske sikker på at moren min ikke var tidlig i overgangsalder. Og kom på at endringen kom samtidig med vaksinen og at andre har rapportert om endring i mensen etter vaksinen, men jeg trodde da mest det var store og langvarige blødninger? Anonymkode: fb196...d70 Vaksina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå