AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #1 Skrevet 2. oktober 2021 Hei, jeg fikk satt inn hormonspiral for tre uker siden. Det gikk helt fint. Etter et par dager fikk jeg svært kraftig menustrasjon i fire dager, men jeg blør fortsatt nesten tre uker senere. Det er ikke antydning til at det skal stoppe(friskt blod). Selvfølgelig ikke like mye, men jeg lurer på om dette er vanlig? Vet det kan være uregelmessig i starten. Anonymkode: 0842a...c94
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #2 Skrevet 2. oktober 2021 Ja, jeg hadde det slik i syv mnd. Anonymkode: 2171b...900
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Skrevet 2. oktober 2021 Perfekt….. ts Anonymkode: 0842a...c94
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Skrevet 2. oktober 2021 I know… var flere ganger og sjekket at alt var ok. Har hatt den i ni mnd og har nå 9 dager lang mens osv. I starten blødde det som sagt daglig. Skal gi det litt mer tid, men har fått bv av mye bind/tampong/blødninger, så måtte behandles for det og. Blitt helt tørr og sår av truseinnlegg, tørking osv. Anonymkode: 2171b...900
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Skrevet 2. oktober 2021 Satt inn hormonspiral i går og fikk beskjed om at hvis jeg blødde like mye som en kraftig menstrasjon i starten skulle jeg kontakte de og sjekke.. Anonymkode: 6dffc...8fd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Skrevet 2. oktober 2021 Hmm. Det kom er par dager etter. Ikke noe vondt. Kanskje best å sjekke.:) ts Anonymkode: 0842a...c94
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg småblødde i over to måneder etter å ha satt inn spiralen. Legen sa det kunne være slik de første tre månedene. Nå etter 3 1/2 måned har det bare vært noen få dager siste måneden med litt småblødninger. Anonymkode: abc4c...e83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå