Gå til innhold

Hva er dette???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom i går natt.. Klør. Har ingenting annet noe annet sted. Sjekka hele madrassen og sengebjelkene for veggedyr. Please fortell meg at dette er noe annet enn veggedyr så jeg får sove i natt...

A6096EFF-8A3C-4047-851D-FAE628F46022.jpeg

Anonymkode: 5eb2e...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kom i går natt.. Klør. Har ingenting annet noe annet sted. Sjekka hele madrassen og sengebjelkene for veggedyr. Please fortell meg at dette er noe annet enn veggedyr så jeg får sove i natt...

Det er forresten på ribbeinet bak på ryggen. Ser i kanten der bh har vært ovenfor..

Skrevet

Skabb

Du ser de har laget "gangvei" under huden din. 

Gå til legen og få krem/såpe, evt medisin. 

Anonymkode: 1449a...ae2

• Liker 1
Skrevet

Kan vel være hva som helst. Jeg får sånt innimellom, smører en lindrende krem på (spør på apoteket) og gir det tid og luft. Følger med at det ikke blir verre, går stort sett over i løpet av noen dager. Ingen tegn til veggdyr her. 

Anonymkode: 78b9e...534

Skrevet

Japp skabb eller annen parasitt. Gå til legen! 

Anonymkode: 00d45...51b

Skrevet

Det ser ut som Sarcoptes scabie

Anonymkode: e5fc1...393

Skrevet

Jeg har hatt skabb tidligere, og det klødde VIRKELIG! Dette klør jo egentlig ikke.. 

Skrevet

Ser ut som uskyldig utslett. 

Anonymkode: a296a...806

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ts her! Det var skabb. Nå har jeg styrt med dette faenskapet helt til nå. Fikk til slutt Scatol av legen for 2 uker siden i dag. Klør fortsatt litt, men ingen nye blemmer.. Håper seriøst jeg slipper en runde til med dette her.....

Skrevet

Jeg har det samme på en finger. Legen har sett på det, og det er bare utslett. Har hatt det i over et år nå, det kommer og går. 

Anonymkode: 347d4...0b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her! Det var skabb. Nå har jeg styrt med dette faenskapet helt til nå. Fikk til slutt Scatol av legen for 2 uker siden i dag. Klør fortsatt litt, men ingen nye blemmer.. Håper seriøst jeg slipper en runde til med dette her.....

Aner du hvor det kom fra? 

Skrevet

Ser ut som herpesutslettet jeg får nå og da på skulderen. Kun der jeg får dette. Har fått det noen ganger i året i over 30 år. Små blemmer som klør. Jeg pleier klemme på dem noen runder, så tørker de ut og blir borte og dukker opp igjen etter noen måneder. Kommer spesielt i perioder med mye stress.

Anonymkode: 53504...974

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 5.10):

Det er nok skabb, kom deg til legen før de legger egg under huden din.Da har du plutselig noe som kravler under huden din over hele kroppen.

Anonymkode: f6e24...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...