Gjest 1111 Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Har en piercing i leppa og det tar seg jo ikke så altfor godt ut på jobbintervju. Hørte for en stund siden om ei som hadde kjøpt en slags piercing som var helt klar og forhindret at hullet grodde sammen. Nå vet ikke jeg helt hva jeg snakker om selv Men er det noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan få kjøpt det? Har ikke så veldig lyst til å ta ut piercingen..
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 hullet gror vel ikke igjen om du har den ute et par timer? Og ja...fjern den før intervjuet. Jeg ville ikke ansatt folk med stygge piersinger rundt i hele fjeset.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Trodde ikke at en kunne ta ut piercinger av leppa selv?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Gjest... hva er viktigest kvalitetene/utdannelse/erfaringen til personen, eller at personen ikke har piercing? Nå var det jo ikke snakk om at hun hadde fullt av piercinger i ansiktet, det var EN hun snakket om.... Jeg hadde ikke hatt noe imot å ansette folk med piercing jeg, har heller aldri hatt problem med å få jobb selv om jeg hadde en selvunder leppa..
Gjest 1111 Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 hullet gror vel ikke igjen om du har den ute et par timer? Og ja...fjern den før intervjuet. Jeg ville ikke ansatt folk med stygge piersinger rundt i hele fjeset. ← Jo, det gror igjen så fort. Hadde piercingen ute i en time og det hadde grodd halvveis igjen og måtte makt (og smerte!) til for å ta piercingen inn igjen. Jeg ba aldri om meningen om piercinger og jobb, les innlegget mitt en gang til du. (Dessuten har jeg ikke stygge piercinger rundt i hele fjeset, jeg har en i leppa, og jeg syns den er fin). Trodde ikke at en kunne ta ut piercinger av leppa selv? ← Joda, fullt mulig det. Så lenge man ikke har ring med bare en kule, da er det vanskelig å ta den ut selv, men er sikkert mulig da også. (Jeg har ring med to kuler nå og det er bare å skru på en av kulene så kan jeg ta piercingen ut og inn som jeg vil). Gjest... hva er viktigest kvalitetene/utdannelse/erfaringen til personen, eller at personen ikke har piercing? Nå var det jo ikke snakk om at hun hadde fullt av piercinger i ansiktet, det var EN hun snakket om.... Jeg hadde ikke hatt noe imot å ansette folk med piercing jeg, har heller aldri hatt problem med å få jobb selv om jeg hadde en selvunder leppa.. ←
Lassie Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Min samboer har ørene "fulle" av piercinger og han har ikke hatt noe problem med det på jobbintervju, han har aldri tatt dem ut men heller spurt på intervjuet hvordan de stiller seg til piercingene. Tror det er lurere enn at de plutselig ser du har piercing etter du har fått jobben Ellers har jeg ikke hørt om de blanke piercingene, dessverre. Selv har jeg en spike som står ut fra nesa selv og den har aldri vært noe issue i min jobb.
lillesky Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg var på jobbintervju med piercing i leppa. Jeg fikk jobben, men fikk beskjed om at jeg måtte ta ut piercingen på jobb (jobbet i bakeri). Jeg tok den ut når jeg skulle jobbe, men glemte å sette den i etterpå. Så etterhvert trakk det seg såpass mye sammen at jeg ikke fikk satt den inn igjen (AU!). Gror ikke igjen, så jeg går med et hull i haka. Sjekk der de selger piercinger (vet at Glitter gjør det, de er kanskje billigere enn andre?), så finner du kanskje en blank diskré en? Lykke til!
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg var på jobbintervju med piercing i leppa. Jeg fikk jobben, men fikk beskjed om at jeg måtte ta ut piercingen på jobb (jobbet i bakeri). Jeg tok den ut når jeg skulle jobbe, men glemte å sette den i etterpå. Så etterhvert trakk det seg såpass mye sammen at jeg ikke fikk satt den inn igjen (AU!). Gror ikke igjen, så jeg går med et hull i haka. Sjekk der de selger piercinger (vet at Glitter gjør det, de er kanskje billigere enn andre?), så finner du kanskje en blank diskré en? Lykke til! Det går jo fint an å bruke retainer, slike av plast. Funker fint både for å være diskret, og ved f.eks røntgen. :D Endret 5. juni 2008 av vimse
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Kunne dette vært noe du var på leting etter? http://www.kroppskunst.no/default.asp?page...;L1=1&L2=31
juliane Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Er det ikke bedre å bare gå på jobbintervjuet med piercingen da? Hvis de ikke ansetter deg pga piercingen hadde du ikke blitt særlig populær på den jobben hvis du dukket opp første dag med piercing uansett. Og hvis du er villig til å fjerne piercingen hvis du får jobben er det vel bare å si fra om dette under intervjuet?
Gjest bambi_25 Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Har en piercing i leppa og det tar seg jo ikke så altfor godt ut på jobbintervju. Hørte for en stund siden om ei som hadde kjøpt en slags piercing som var helt klar og forhindret at hullet grodde sammen. Nå vet ikke jeg helt hva jeg snakker om selv Men er det noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan få kjøpt det? Har ikke så veldig lyst til å ta ut piercingen.. Piercing studioet selger slike, og er nok litt lettere enn å handle over nett ettersom du vil få riktig størelse og får sett smykket før du handler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå