AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Har en eldre sterilisert hunnkatt. Min mor fikk i juli en 12 uker gammel hunnkatt, men rett etterpå ble moren min alvorlig syk så kattungen har midlertidig bodd hos oss siden august. Kattene hater hverandre og slåss, hyler og knurrer til hverandre. Jeg håpte det skulle gå seg til med litt tid, men ingenting tyder på det enn så lenge. Moren min skal igjennom en lang behandling som krever langvarig innleggelse, så jeg har lovet henne å ta vare på katten til hun er frisk. Jeg må nok regne med å passe katten hennes til våren engang. Noen som har noen gode råd for å få de til å bli venner? Har hatt de samme snart 2 måneder og de angriper hverandre stadig 😕 Kan det hjelpe å sterilisere kattungen? Tror den er gammel nok nå snart. Anonymkode: 27c15...cd8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Hvordan ble de introdusert? Mulig du rett og slett bør holde de avskilt, og gå gjennom en introduksjonsperiode på noen uker, hvor de ikke får møtes, men kan lukte hverandre gjennom døra, og at de spiser mat på hver sin side av døra nærmere og nærmere til de kan spise med døren oppe. Les litt om hvordan man introduserer katter for hverandre Anonymkode: a4d69...f05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå