Gå til innhold

Bøyd penis (Venstre side)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en mann på 23 år som har bøyd penis. Størrelsen og lengden er fin, men hele bøyer seg litt gradvis til venstre side når den er stiv. Altså en bue som en wienerpølse eller en banan. Er dette negativt og unormalt? Har ikke noe trøbbel med samleie, men føler at alle menn har en helt rett perfekt penis. Tar jeg feil? Er det også noen stillinger som er anbefalt for at kvinnen kjenner det maksimalt når min bøyer seg til venstre side? Siste jeg lurer på er hva dere kvinner foretrekker når det kommer til penisform. Håper noen kan gi meg svar. 

Anonymkode: 27b2d...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og ikke negativt i det hele tatt. Tipper denne stillingen vil være fin. Alle kvinner er ulike og har forskjellige preferanser (ja, jeg vet, kjedelig svar), noen har ikke preferanser når det kommer til bøy i det hele tatt (*rekker opp hånda*). 

Skrevet
Trøst skrev (3 minutter siden):

Helt normalt og ikke negativt i det hele tatt. Tipper denne stillingen vil være fin. Alle kvinner er ulike og har forskjellige preferanser (ja, jeg vet, kjedelig svar), noen har ikke preferanser når det kommer til bøy i det hele tatt (*rekker opp hånda*). 

Støtter denne. :)

Når penis bøyer seg så kan det være ekstra godt når man benyttet seg av stillinger der penis bøyer opp mot magen på innsiden av dama. Da presser penis mot g-punktet, som er kjent for å være ekstra deilig for oss. :)

Ellers, kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. :)

Skrevet
5 hours ago, Trøst said:

Så bra hehe. Føler bare i hodet at alle har rett, så sitter jeg her med at hele bøyer seg til venstre side når den er stiv. Som en banan ja. Kan tenke meg det er ganske så turnoff hos noen. Har ikke problemer med samleie i det hele tatt, men lurer virkelig på hvilken stilling som hadde vært maximalt for kvinnen hehe

Skrevet

Skikkelig turn on! 

Hilsen erfaren kvinne.

Anonymkode: d2f7a...f53

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig normalt.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skikkelig turn on! 

Hilsen erfaren kvinne.

Takker for melding :) Kan jeg spørre deg hvilken stilling du hadde foretrukket om du hatt samleie med meg? Og hvordan ville du f eks ha utført en blowjob? 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Er ikke det bare eksotisk å spennende da? Jeg hadde trolig bare blitt ekstra fascinert og ville nok prøvd alle mulige stillinger bare for å undersøke om det føltes annerledes😄👍 

Tenker du kan være godt fornøyd med bananen din jeg da😄🖖

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takker for melding :) Kan jeg spørre deg hvilken stilling du hadde foretrukket om du hatt samleie med meg? Og hvordan ville du f eks ha utført en blowjob? 

Liggende på siden av en seng slik at du står på gulvet bak meg. Da treffer du riktig på g-punktet. 

Bare fantasien setter grenser for bj.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Liggende på siden av en seng slik at du står på gulvet bak meg. Da treffer du riktig på g-punktet. 

Bare fantasien setter grenser for bj.

Hmmm, forstår ikke helt. Tenker du i skje i sengen? At jeg står på gulvet? Setter stor pris på tilbakemeldingen, men kan du forklare igjen? Ønsker å gi maximal opplevelse 😄 

Bj er vel ikke akkurat det mest praktiske med min penis fordi jeg har en liten bue til venstreside. 

Skrevet

Det er fullstendig normalt og ekstra deilig. Hilsen kvinne som har hatt noen hundre sexpartnere. ❤️

Anonymkode: 1edd4...849

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Ominous said:

Er ikke det bare eksotisk å spennende da? Jeg hadde trolig bare blitt ekstra fascinert og ville nok prøvd alle mulige stillinger bare for å undersøke om det føltes annerledes😄👍 

Hahaha. Altså den er ikke så mye bøyd til siden da, kanskje ikke som en godt buet banan engang. Mer som en wienerpølse om du forstår. Hvilken stilling hadde du eventuelt prøvd på meg? Hadde du også blitt sånn «Wow, den er litt skjeiv, æsj, hvorfor er ikke den helt rett» Eller hadde blitt en mer turnon? Litt usikker på tankegangen til kvinnene selv om alle er forskjellige.

Skrevet
Ominous skrev (38 minutter siden):

Jeg vil gjerne prøve med deg. Min er også bøyd. Kan jeg kontakte deg på pm?

Anonymkode: ffb1c...217

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hahaha. Altså den er ikke så mye bøyd til siden da, kanskje ikke som en godt buet banan engang. Mer som en wienerpølse om du forstår. Hvilken stilling hadde du eventuelt prøvd på meg? Hadde du også blitt sånn «Wow, den er litt skjeiv, æsj, hvorfor er ikke den helt rett» Eller hadde blitt en mer turnon? Litt usikker på tankegangen til kvinnene selv om alle er forskjellige.

Alle stillinger vil være spennende, tenker ikke på noen spesielle egentlig. Tenker sånn kommer litt mer spontant i øyeblikket mellom to mennesker. 

Finnes ingen kvinner med vettet i behold som ville sakt eller tenkt æsj fordi den har en svak bøy. Ikke med en kraftig bøy heller for den saks skyld. 

Stort sett så er det vel kun manglende hygiene som ville brakt fram så kraftig en reaksjon som æsj. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil gjerne prøve med deg. Min er også bøyd. Kan jeg kontakte deg på pm?

😅 ellers takk tilfeldige mann på internettet😅 

Skrevet
Ominous skrev (Akkurat nå):

😅 ellers takk tilfeldige mann på internettet😅 

Kan dele bilder av meg sånn at du kan gjøre opp meningen din etter det😘

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan dele bilder av meg sånn at du kan gjøre opp meningen din etter det😘

Hjelper fint lite det dessverre.
Har allerede mann jeg. 

Forresten, vanvittig turn off at du vil ligge med meg når du ikke vet hvordan jeg ser ut eller hvem jeg er, da kan du ikke være særlig nøye på det.

Lite tips der bare til fremtidige erobringer. Damer liker generelt å føle seg spesielle, du vet, litt mer enn ett hull å stappe staken i😅

Skrevet
Ominous skrev (4 minutter siden):

Hjelper fint lite det dessverre.
Har allerede mann jeg. 

Forresten, vanvittig turn off at du vil ligge med meg når du ikke vet hvordan jeg ser ut eller hvem jeg er, da kan du ikke være særlig nøye på det.

Lite tips der bare til fremtidige erobringer. Damer liker generelt å føle seg spesielle, du vet, litt mer enn ett hull å stappe staken i😅

Fikk bare et inntrykk at du var ei sånn veldig slutty lett på tråden dame. Måten du skrev på ga meg et inntrykk at du knuller en del og at du kanskje leter etter noen nye erobringer. Sorry my bad. 

Skrevet

Tenk om du treffer på ei med høyrevridd vagina. Det blir vel som å ta på seg feil sko? 

Anonymkode: b0823...726

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fikk bare et inntrykk at du var ei sånn veldig slutty lett på tråden dame. Måten du skrev på ga meg et inntrykk at du knuller en del og at du kanskje leter etter noen nye erobringer. Sorry my bad. 

Æsj, så kvalm du er. Rydd opp i kvinnesynet ditt før du prøver deg på flere.

Anonymkode: 87b99...323

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...