Gå til innhold

Styggeste interiøret/pynten du har kommet over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hyllemoten de siste par år har vært helt forjævlig. Jeg er glad jeg ikke kastet min gamle hylle, etter å ha lett over alt, endte jeg med å pusse den opp og male den opp igjen. Omtrent alle hyller jeg fant så slik ut med større og mindre rom hulter til bulter, passer om du har én vase, én bok, én lysestake osv :eeeh:

206059035900_5.jpg?ref=DA31B7F98C

Anonymkode: c3c85...2b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hyllemoten de siste par år har vært helt forjævlig. Jeg er glad jeg ikke kastet min gamle hylle, etter å ha lett over alt, endte jeg med å pusse den opp og male den opp igjen. Omtrent alle hyller jeg fant så slik ut med større og mindre rom hulter til bulter, passer om du har én vase, én bok, én lysestake osv :eeeh:

206059035900_5.jpg?ref=DA31B7F98C

Anonymkode: c3c85...2b2

Ja, de hyllene der er for folk som er mer opptatt av å stille ut ting. Som gjerne er utstillingsbøkene fra visninger som "Kinfolk" eller "Chanel", som alle vil ha fremme så folk kan se (av en eller annen grunn er det visst så stas å eie disse).

Og så en figur i hvert rom, eller en vase.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Ja, de hyllene der er for folk som er mer opptatt av å stille ut ting. Som gjerne er utstillingsbøkene fra visninger som "Kinfolk" eller "Chanel", som alle vil ha fremme så folk kan se (av en eller annen grunn er det visst så stas å eie disse).

Og så en figur i hvert rom, eller en vase.

Grøss, det har gått mote i støvsamling altså... De chanel bøkene og andre motebøker har jeg aldri forstått, står det noe i dem eller er det bare et hardt omslag og bilder? 

Anonymkode: c3c85...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Grøss, det har gått mote i støvsamling altså... De chanel bøkene og andre motebøker har jeg aldri forstått, står det noe i dem eller er det bare et hardt omslag og bilder? 

Anonymkode: c3c85...2b2

Vet ikke, har aldri bladd i en 😄 Ser bare at de er med på annethvert bilde av boliger til salgs. Nøye posisjonert på stuebordet  slik at kameraet fanger det opp sånn at man kan lese titlene på bokryggen. 

Har også lagt merke til at mange fyller stuebordets overflate med ting som skal stilles ut på bildene av boligen. Bøker i stramt oppsatte bunker, og det er ikke plass igjen omtrent til å sette fra seg et glass en gang.  

 

Endret av Million
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 minutter siden):

Vet ikke, har aldri bladd i en 😄 Ser bare at de er med på annethvert bilde av boliger til salgs. Nøye posisjonert på stuebordet  slik at kameraet fanger det opp sånn at man kan lese titlene på bokryggen. 

Har også lagt merke til at mange fyller stuebordets overflate med ting som skal stilles ut på bildene av boligen. Bøker i stramt oppsatte bunker, og det er ikke plass igjen omtrent til å sette fra seg et glass en gang.  

 

Haha grei vinkel hvis man er en rotekopp als "åja slik vil det se ut om jeg stabler masse bøker og greier utover hele bordet" ☺

Anonymkode: c3c85...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfii skrev (På 20.2.2022 den 4.41):

 

Fytti faaaaaen så stygt🙈

290E7C1B-49EB-479D-A8EB-CDDE17476F5E.jpeg

Jeg synes ikke Ole Martin Skaug sine skulpturer er direkte pene, men jeg liker dem kjempegodt. Jeg blir aldri lei av å se på dem, synes de er fascinerende og litt sårbare. 

Jeg er generelt ikke glad i mye interiør. Jeg skygger hvitt, grått, beige og lignende og kan ikke fordra å ha masse dill stående rundt omkring å fyller opp. Jeg blir urolig av rot og masse ting. Jeg synes det er mye hyggeligere å omgi meg med farger jeg er glad i og møbler som er funksjonelle og enkle. Store lysestaker, bohus/ikea-bilder, glitrende blomstervaser, lysekroner, plast, bokstavskilt, billigfjas fra Nille ol er ikke noe for meg. Da sparer jeg heller og handler et maleri jeg liker fra en lokal kunstner eller flytter frem det "stygge" arvegods som får meg til å smile og gjøre meg varm om hjertet hver gang jeg ser på det (har ikke mye arvegods, men jeg har (hatt) en del familie som har reist rundt i verden og hvor jeg har noen virkelig fine ting jeg er glad i). 

Når jeg ser på det dere har postet og jeg tenker at det var jaggu stygt, så er det primært fordi det ikke vekker noen følelser i meg. Det er bare likegyldig fyll. Og det handler jeg aldri. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 21.6.2023 den 15.33):

Jeg kan ikke noe for det, men denne typen stoler er det styggeste og verste jeg vet. De gir meg faktisk grøssninger. Det er noe ved dem jeg bare ikke klarer å synes er pent eller like. De naglene bak og den ringen, samt knappene foran i setet som gir sånne fordypninger... alt er bare fælt.

Beklager på forhånd til alle som har sånne stoler. Vi kan ikke alle like det samme.

BILDET ER HENTET HER

6d4f0d8833a4927396cd9307603df1054d.jpg

Jeg synes heller ikke de er pene å se på, men grøsser mest ved tanken på å grise noe på disse stolene. Lyst semsket stoff er ikke helt forenlig med spising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (53 minutter siden):

Jeg synes heller ikke de er pene å se på, men grøsser mest ved tanken på å grise noe på disse stolene. Lyst semsket stoff er ikke helt forenlig med spising.

Er det ikke fløyel da, som sånne typisk er laget av? Det trodde jeg de på bildet var.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 timer siden):

Er det ikke fløyel da, som sånne typisk er laget av? Det trodde jeg de på bildet var.

Kan godt hende. De ser bare så semsket-aktig ut, og noen billige utgaver av sånne stoler er laget av sånn fake semsket-stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 timer siden):

Svart skinn, krom, designet på dem, måten stolbeinet er utformet... 

Det der ser ut som noe en skikkelig ungkar og spellemann har valgt til ungkarshula si hjemme. Svart skinn elskes av single menn. Gjerne litt middelaldrende.

Og så har de glassbord til... 🤢

Svart skinn, krom og glassbord er 100% ungkarsleilighet, og merkelig nok har den stilen holdt seg innenfor segmentet i over 20 år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (14 timer siden):

Hva er grusomt, forklar? 

De er bare drittstygge👍 det er alt jeg mener om de.

Anonymkode: 29039...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (10 timer siden):

Svart skinn, krom og glassbord er 100% ungkarsleilighet, og merkelig nok har den stilen holdt seg innenfor segmentet i over 20 år.

Sikkert fordi svart skinn og krom minner dem om bil og bilinteriør :ler: Hvorfor de har lagt sin elsk på glassbord er jeg mer usikker på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den apen som viser fingeren - tror det er en lampe?! 
Det kommer stadig reklame for den på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 20.39):

Tekanner

3b6429f542cb3c5606a657fd07a7e42c.jpg

 

Anonymkode: e6ef6...264

De var fine 😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.6.2023 den 15.08):

Hyllemoten de siste par år har vært helt forjævlig. Jeg er glad jeg ikke kastet min gamle hylle, etter å ha lett over alt, endte jeg med å pusse den opp og male den opp igjen. Omtrent alle hyller jeg fant så slik ut med større og mindre rom hulter til bulter, passer om du har én vase, én bok, én lysestake osv :eeeh:

206059035900_5.jpg?ref=DA31B7F98C

Anonymkode: c3c85...2b2

Enig, jeg kan ikke fatte at omtrent ALLE kjøpte disse hyllene for noen få år siden - de SKRIKER jo 2015 (eller når det var de var populære, jeg husker ikke eksakt). Svigerinnen min kjøpte en til 13.000(!) for få år siden og nå prøver hun å bli kvitt den på Finn, men ingen vil kjøpe..!

Jeg har aldri forstått hvorfor folk kjøper de møblene/trendene som er i ALLE interiør-blogger (spilevegger er forøvrig et annet eksempel i samme gate) - man blir jo DRITTlei etter kort tid, når man ser det samme overalt!

Anonymkode: cc48c...aa3

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (5 timer siden):

Sikkert fordi svart skinn og krom minner dem om bil og bilinteriør :ler: Hvorfor de har lagt sin elsk på glassbord er jeg mer usikker på.

Sikkert frontruten i bilen :D 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glass, krom og skinn kan være kult det. Men må gjøres på rette måten. Personlig foretrekker jeg cognacfarget skinn da. Bilde som eksempel på skinn, glass og krom som absolutt ikke er harry.

IMG_1748.jpeg

Anonymkode: 72be4...e7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg får opp reklame for denne vasen hele tiden. Kjenner jeg blir irritert både av designet og prisen. 

Skjermbilde 2024-03-09 kl. 16.19.44.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...