Gå til innhold

Kyllingsuppe


Gjest Emsi

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage middag, og som ingrediens trenger jeg kyllingsuppe på boks. HÆ? Har aldri sett dette som noe annet enn posesuppe..

Hvor finner jeg suppe på boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står i øverste hylle ved suppene på Meny bla. Cambell og Heinz har. De har også Luxus merket på europris som faktisk ikke smaker noe forskjell fra de andre der, men mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe japp... syns det så fryktelig godt ut når jeg var på jobb, så reiv den ut ;) Fikk ikke laget det i dag allikevel, så må bli en dag til uka. Men det så fortsatt godt ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse suppene gode?

Jeg har aldri prøvd bare de suppene, men hatt de sammen med noe og det har vært godt ihvertfall.

F.eks.

Kyllingfileter trekkes litt i vann, del i 3 biter og legg lagvis sammen med forvellet brokkoli i buketter i ildfast form.

Bland litt karry (2ts) og sitronsaft (1ss) i suppa og evnt 1 dl melk hell over og stek på 200 grader i 35 min. Server med ris.

Eller

1 pk frossen fisk i blokk, seifilet 400g eks.

1/2 - 1 pk frossen grønnsaksblanding

1 bx tomatsuppe

1 1/2 -2 dl melk

revet ost

urtekrydder (provence er godt)

salt, pepper

Legg fiskeblokka i midten av den ildfaste formen, strø grønnsaker rundt. Bland melk og suppe og hell over fisken og grønnsakene. Ha på krydder og så revet ost tilslutt.

Stek på rist i midten av ovnen på 180 grader ca 1 time.

Kokt poteter er godt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt suppene som basis for ovnsretter - til kylling (iblandet karr/sitornsaft og lettrømme) - og det er hvertfall helt nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

off topic: Campbell suppene er den suppen de reklamerte for i et program av den amerikanske supermodellen. Da de var i Japan, i den runden hvor Eva og hun nesten blinde (Anne?!) var med. Fikk bare lyst å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...