AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Del Skrevet 30. september 2021 Som overskrift sier så glemte jeg treningsko hjemme, hadde tatt dem ut av baggen. Uteskoene mine var sølete og skitne da det hadde regnet og jeg hadde gått over en mark til senter, bruker heller ikke sokker til vanlig og måtte/valgte derfor å gå barbent under treningsøkten.Tenkte ikke noe spesielt over dette før en eldre dame ga meg huden full.Burde jeg droppet trening den dagen, hva hadde du gjort. Anonymkode: c4e25...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Del Skrevet 1. oktober 2021 Det står vel i reglene til senteret om man må bruke sko eller ikke, jeg ville ha sjekket der først. Ellers aner jeg ikke hvordan det fungerer, har drevet med karate i nesten 30 år, og der trener vi jo barbeint hele tida. Anonymkode: f5373...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 1. oktober 2021 #3 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg hadde dratt hjem og hentet inneskoene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Del Skrevet 1. oktober 2021 Sokkeløs i treningssko? Må ha elefanthud som ikke får gnagsår... Anonymkode: 23a28...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Del Skrevet 1. oktober 2021 Æsj. Ja, du burde kjørt hjem etter innesko Anonymkode: cf370...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå