AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1 Skrevet 30. september 2021 Hei! Nesten alle trusene mine er blitt slitte (markert tynnere i stoffet) i et område i fremkant av underlivet. Noen andre som også har det sånn? Jeg forstår ikke hvorfor det har blitt sånn 😕 Anonymkode: d507c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #2 Skrevet 30. september 2021 Aldri opplevd dette. Om du barberer deg el.l. kan det være hårene som sliter mot trusestoffet når hårene vokser ut etterhvert? Anonymkode: 14af4...ec6
gakk Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Helt vanlig, fordi fuktigheten er syrlig og kan til og med bleke mørkt undertøy i tillegg til å skade stoffet nok til at det blir hull. https://vaginapagina.livejournal.com/6472954.html
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 Jeg klarte å bleke gylfen på dressbuksa til samboeren min med fittesaft... Det er sterke saker. Anonymkode: 77987...7a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Utflod gjør at stoffet blir slitt Anonymkode: 167b1...984
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Utflod, som de andre sier. Ikke alle har mye utflod, men skjeden er selvrensende og dette kommer ut på et tidspunkt om man merker til det eller ikke, og kan bleke truser, slite stoffet til hull osv. Det hjelper ikke å gå med bukser (jeans osv som ikke er like mye i stoffet som bomull ol.) som ligger tett oppi skrittet. Mine sorte truser blir bleket i skrittet. Det blir oransje. Det ser utrolig ekkelt ut. Blir også tynnslitte og hullete etter en periode. Jeg har kun merkbar/synlig utflod rundt eggløsning, og ikke mye da heller. Likevel blir trusene mine raskt slitt ut. Anonymkode: a9815...98f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå