Gå til innhold

Dusjforheng


Gjest rabrabara

Anbefalte innlegg

Gjest rabrabara

Jeg har et slikt tykt plastforheng som det er mye såperester på. Ekkelt! Men hva er best å bruke? Mer såpe kan jo umulig være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke hatt dusjforheng av plast, men det burde vel gå greit hvis du setter vaskemaskinen på et skånsomt program. Regntøy f.eks går jo greit i maskinen så hvorfor ikke dusjforheng. Det bør jo tåle vann :kgblunk:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vasket det selv om det var hundre prosent plastikk? Jeg har dusjforheng fra Ikea som kun er av plast, men skulle gjerne vasket det.. ;)

Mitt er riktignok ikke fra IKEA (og veldig nytt..), men damen som solgte det sa den kunne vaskes i vaskemaskinen. 40 grader med vaskepulver burde holdes.

Det forrige dusjforhenget jeg hadde var av "tøy". Vasket den relativt ofte. På vaskelappen stod det "vaskes én gang i måneden på 40 grader. Strykes etter vask". Mm, synes jeg ser meg selv stryke dusjforheng :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forrige dusjforhenget jeg hadde var av "tøy". Vasket den relativt ofte. På vaskelappen stod det "vaskes én gang i måneden på 40 grader. Strykes etter vask". Mm, synes jeg ser meg selv stryke dusjforheng  :ler:

Da var det Spirella-forheng. Det har jeg også og står og flirer av den merkelappen hver gang jeg dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...