Gå til innhold

Er du morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk sier det i alle fall. Jeg tenker ikke så veldig mye over det, men har det stort sett gøy med de jeg er med.

Anonymkode: 12570...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke spesielt. Det hender jeg slår til med en rimelig tørrvittig kommentar folk flirer av, men det er ikke noe jeg gjør ofte.

Anonymkode: 0c9e7...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er morsom når jeg ikke prøver. Når jeg prøver å f.eks fortelle en vits så ler folk som regel av sympati og for å unngå kleinheten av stillhet 🥲

Favorittvits: Hva sa sneglen da den satt på ryggen til skilpadden?

- Wiiiiiii!

🐌🐢

Anonymkode: d10c9...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kun på de dagene jeg ikke er deprimert og har mye angst 😂

Anonymkode: d8df0...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Nei, ikke morsom i det hele tatt. Jeg kan kanskje være morsom noen få ganger fordi folk ikke forventer at ei som er stille og sjenert kan si sånt, men det er sånt som skjer en gang hvert skuddår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat midtpunket på fest, men jeg har noen velplasserte kommentarer til tider.

Humoren min kan være ganske mørk da, men så lenge jeg ser an publikumet så pleier det å slå greit an. Jeg er også ganske god på roasting.

Endret av 07.27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer veldig an på humøret jeg er i. Noen ganger er jeg rasende festlig og får alle til å le, noen ganger så får jeg overtenning og blir beint ut slitsom.. Også har du de gangene hvor jeg slettes ikke prøver å være morsomogda er jeg ikke det heller. 

Anonymkode: 64314...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elder Millennial

Kanskje hvis jeg turde å snakke mer når jeg var blant folk😬🙈 Med de jeg kjenner godt kan jeg få til å le med noen velplasserte gode kommentarer. Vitser er jeg ikke så glad i😅
 
Kunne aldri vert standup komiker for å si den sånn😄

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...