Gå til innhold

Vits å teste seg lenger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært syk i snart 1 mnd. Negativ test. Ble bedre og dro tilbake på jobb. Nå syk igjen. Feber, nyser, hodepine, frysninger og vond hals. Men er det egentlig vits å teste seg? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker. Klarer ikke tanken på test langt opp i nesen nå. Vanvittig lei dette kjenner jeg. Blir liksom aldri kvitt dette :( Hurtigtester hjelper vel heller ikke om man allerede har symptomer? Flere som ikke orker teste seg?

Anonymkode: a85a0...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vits. Selvfølgelig.

Anonymkode: a5644...e4c

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor?

Fordi det er fremdeles mye korona der ute, derfor er det viktig å ha kontroll på smittetilfellene slik at det ikke blir nye store smittetall! Det sier vel seg selv?!

Anonymkode: ed8a1...f94

• Liker 1
Skrevet

Er ferdig med korona for min del, så kommer ikke til å teste meg. 

Anonymkode: da28b...c59

Skrevet

Pandemien er da over . Blir fortalt det overalt .

Anonymkode: f1262...9c1

Skrevet

Hurtigtest virker selv om man har symptomer. Test deg :)

Anonymkode: c009f...958

• Liker 1
Skrevet

Ville holdt meg hjemme til jeg ble frisk, ikke nødvendig med test. Nå fokuserer de jo på antall innlagte, ikke antall smittede. Er for tiden selv førkjølet, er akkurat en måned siden sist gang. Snørrete, rennende nese og potte tett men ingen feber heldigvis.

God bedring! :) 

Anonymkode: a229a...380

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Pandemien er da over . Blir fortalt det overalt .

Anonymkode: f1262...9c1

Jøss, hvor bor du? Jeg bor sentralt på østlandet, og er stadig i Oslo, og kan ikke si jeg har sett eller hørt at pandemien er over.

Ja, landet er gjenåpnet, men pandemien er ikke over.

Anonymkode: b4554...bd6

Skrevet

Det ligger i ordets natur, en pandemi er ikke over fordi noen land fjerner tiltakene som vi har sett i Skandinavia. Det er stadig mye smitte der ute i den store verdenen.

Testing bidrar til at vi ikke risikerer store mørketall, som kan slå ille ut. Ingen vil vel tilbake til tiltak?

Anonymkode: b4554...bd6

Skrevet

Vet det er flere som velger å la være å teste seg, det må man nesten bare forvente når man "åpner" landet over natten...

Når det er sagt så må man holde seg hjemme når man har symptomer slik at man ikke går rundt å smitter alle andre uansett hva man har. Og test ville jeg nok tatt uansett bare for å vite om det var korona eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er symptomer? Snørr? Tett nese? Rennende nese? heshet?

Alt fra hodepine, dårlig mage og hoste har jo vært symptomer på corona tidligere. Må man ha feber og hoste for at det kan være corona eller må man holde seg borte fra jobb med helt vanlige høstsymptomer som snørr og heshet?

Anonymkode: a229a...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...