Gå til innhold

Vi liker samme mann, og hun irriterer meg. Hvorfor sa hun dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var venner, men ikke nå lenger. Det skjer ofte at jeg blir lagt til i gruppechat på facebook med vår felles venninne. Hun og jeg som liker han samme begynner å diskutere. Men i dag så sa hun noe jeg ikke fikk ut av hodet mitt, han har hatt sex med en annen jente, og da sa hun andre "Han må få lov til å ha sex med hvem han vil, kanskje han ikke hadde fått seg noe på en stund og trengte det". Hun andre la selvfølgelig han vi liker til i samtalen før hun skrev dette. Hvordan kan hun synes det er greit når hun liker han? Jeg ble veldig sjalu og trist, men for henne var det helt greit. Ja, jeg vet at han er singel og velger selv, men jeg ble ganske trist fordiom. Hvorfor ser noen så lett på det? Jeg tror jeg bare skal gå videre etter dette, virker ikke som at han liker meg lenger når han har hatt sex med en annen. Kom gjerne med deres tanker rundt dette, tusen takk. 

Anonymkode: 572db...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du forelsket i en fyr som har hatt sex med noen andre? Vet han at du liker han? Det er ikke særlig at to venninner liker samme fyren 

Anonymkode: 3437f...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å treffe nye mennesker og vil sannsynligvis ikke tenke på verken ham eller henne når du er ferdig på videregående :) (elller ungdomsskolen, usikker på hvor ung du er).

Da har de fleste sluttet med sånt dramatull alikevel, og de som ikke har det kan du fritt velge å ikke ha i livet ditt.

Anonymkode: 5a5f6...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...