Gå til innhold

Mr. Fantastic


hyggeligfyr

Anbefalte innlegg

Jeg får til stadighet høre hvor bra jeg er. Jeg er noe for meg selv, jeg er helt perfekt, jeg er aldeles fantastisk, faktisk. Etter det jeg får høre, så kan jeg enkelt kalle meg selv Mr. Fantastic, for det er ingen som kan måle seg med meg når det gjelder personlighet. Faktisk har jeg, gjennom tester på nettet, funnet ut at rundt 71 prosent av alle kvinner vil være sammen med en fyr som har mine kvaliteter. Jeg er snill, sjarmerende, morsom, intelligent, har sterke meninger, respekterer kvinner, er god i senga, kreativ, ansvarsfull og er gjennomgående en solid person.

Jeg er likevel fortsatt singel og har vært det i seks år nå. Jeg kan gå med på at mye av grunnen er at jeg er tragisk på effektiv flørting og er treig på signalene. Men likevel; når jeg blir forelsket i noen, eller fatter interesse for noen som er ålreite damer (ikke beibs og jålete bimbohoder), så blir jeg likevel avvist. For ikke mindre enn to uker siden fikk jeg beskjed av ei jente om å slutte å gi henne så mye oppmerksomhet, fordi hun følte det var usunt. Man skulle tro jeg hang på henne dag og natt, men jeg hadde bare sagt hun var pen og kommet med komplimenter. Det som i utgangspunktet var ei veldig ålreit jente (jeg faller bare for ålreite jenter) viste seg å være ei umoden bitch. Jeg er verken støgg eller vanskelig, men likevel faller disse jentene for komplette duster. Og jeg begynner virkelig å miste troen på jentene. Hva feiler det egentlig dere? Er dere så opptatte av mystikk at dere ikke ser en bra fyr når han dukker opp?

Har snakket om dette før her, men det slutter ikke å fascinere meg. Det at oppegående jenter faller for drittsekker, mens de snille gutta står like ved og ser på. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om meg selv...

Få høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke snakke for den type jenter for jeg faller heldigvis ikke for drittsekker og har aldri gjort det.

Kanskje fordi jeg ikke er en av de oppgående jentene? Ikke vet jeg, men synes det er rart at enkelte liker sånne gutter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...har nesten samme problem. Jeg er jente. Synes jeg er ganske normal og ålreit av meg, men de typene jeg møter er noen drittsekker enkelte av dem. Jeg finner ikke en mann som vet hvordan han skal behandle ei dame, og det gjør meg veldig frustrert til tider :sur: Kanskje det er jeg er kresen, men jeg er en person som ikke blir sammen med noen bare for å ha noen å være med.

Jeg får også høre til stadighet hvor flott jeg er, og han som til slutt får meg er verdens heldigste :ler: Det er selvfølgelig svært smigrende å høre sånt, men hva hjelper det når jeg ikke treffer på menn som faktisk er hyggelige,smarte, snille, omtenksomme...+++

Jeg vet at han finnes der ute, og jeg har ikke gitt opp håpet å treffe ham en dag.

Jeg håper "Mr.Fantastic" finner det han leter etter. Får håpe det ordner seg for oss begge :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel sikkert noe å gjøre med tiltrekning og kjemi å da! Ikke bare det at det nødvendigvis er biker karer med fete tattiser jenter faller for!!?? Eller...? Faller visst for alle typer menn..virker det som i vafall, men det hjelper ikke om andre synes du er mr. fantastic, hvis din utkårede ikke føler det slik! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke mindre enn to uker siden fikk jeg beskjed av ei jente om å slutte å gi henne så mye oppmerksomhet, fordi hun følte det var usunt. Man skulle tro jeg hang på henne dag og natt, men jeg hadde bare sagt hun var pen og kommet med komplimenter. Det som i utgangspunktet var ei veldig ålreit jente (jeg faller bare for ålreite jenter) viste seg å være ei umoden bitch.

Her har du noe av grunnen til at jenter faller for drittsekker!

Vi liker ikke å føle noe slags mas, selv om det ikke er ment slik. Jeg kunne oppført meg som den jenta du snakker om her (bitchen ;) )

Noe av det verste jeg vet er at menn kommer med komplimenter, jeg føler det med en gang som et press, eller iallefall at gutten har brutt en barriere (barrieren mellom vennskap og noe mer), og ofte trenger jenter (jeg iallefall) mer tid før dette føles riktig. Jeg har flere ganger brutt kontakten med svært ålreite menn, potensielle drømmemenn, fordi jeg føler at de maser, altså må jeg avvise dem og spille defensivt. Og det er veldig irriterende!!!

Menn skulle vært flinkere til å se an situasjonen før de kommer med komplimenter, vent på signal fra jenta om at hun ønsker det! Være tålmodige!

Drittsekkene kommer sjelden med komplimenter, og ringer ikke og vil møtes, derfor opplever vi dem ikke som masete, og det er en positiv egenskap.

Håpløst, I know...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant dette, ettersom jeg sjelden gir komplimenter til jenter. Noe jeg føler jeg burde være flinkere til. Faktisk er denne jenta den første på lenge har gitt det til - og det var ikke mye heller. Ekte komplimenter er jo litt finere da, enn komplimenter som er "konstruerte" for å få jenta på gli. Liker ikke uærlighet og komplimenter bare for å gi komplimenter er jo bare piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki...that's is..jeg gir herved op alt som heter jenter. Gidder ikke å ofre dere en tanke engang. Det er da flere mystrerier der ute enn dere. Gi komplimenter..ikke gi komplimenter....dere er faen ikke sanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki...that's is..jeg gir herved op alt som heter jenter. Gidder ikke å ofre dere en tanke engang. Det er da flere mystrerier der ute enn dere. Gi komplimenter..ikke gi komplimenter....dere er faen ikke sanne.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle jenter er like flinke til å ta imot kompliment, heller, da. Jeg hadde blitt kjempeglad om noen kom med et kompliment til meg, men pleas; styr unna skjekke triksene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du har hørt du er mr fantastisk, prøvd deg på en normal dame og friker ut fordi hun ikke likte deg like godt?

Jeg tviler sterkt på at alle jenter på samme nivå som meg er tiltrukket av meg. Kjemi er ofte litt mer komplisert enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...