AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Da jeg var yngre hadde jeg ekstrem sosial angst. Jeg turde ikke å se folk i øynene, rekke opp hånden, snakke i telefonen eller dra i snoren på bussen slik at jeg kunne gå av. Men jeg har alltids vært ambisiøs person. Selv om jeg gjorde det dårlig muntlig, fikk jeg alltids toppkarakter i skriftlige fag. Jeg tok på meg verv selv om jeg slet med å kommunisere med andre i person. Nå som jeg er eldre har jeg klart å bli mye mer sosial tryggere, men allikevel opplever jeg at jeg sliter ekstremt med å ta valg (jeg er redd for hvordan andre vil reagere) og det å stå i situasjoner hvor jeg må presentere foran andre. Dette ender med at jeg blir enslags people pleaser og setter ikke grenser. Jeg spør om bekreftelser fra folk, som ikke nødvendigvis forstår hvorfor jeg spør dem om å bekrefte noe så åpenbart. Jeg sliter med lønnsforhandling og med å stå imot folk som er overkjørende. Siden jeg er en person som fortsatt er veldig ambisiøs er dette ekstremt frustrerende og jeg blir deprimert og bitter. Noen som kan hjelpe meg med å overkomme dette? Anonymkode: 9c71d...6ee
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Kjære ta❤️ville snakket m legen og fått henvisninging til psykolog,det har hjulpet meg.heier på deg💜 Anonymkode: a1467...310
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå