Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Jeg har hatt "menssmerter" i hele dag!! og det er nøyaktig 2 uker til jeg skal ha mensen.. Det er eggløsning, ikke sant? Er sjeldent jeg kjenner det såå godt...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Kan jeg bare spørre om du bruker p-piller? Jeg skal også ha mensen om ca. to uker, og føler masse menssmerter i magen.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Men jeg trodde at det ikke var mulig å ha eggløsning når man gikk på p-piller.....
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 nei daså... da er det noe annet da
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Hæ!??! kan man ikke ha eggløsning når man går på p-piller?? Det har aldri jeg hørt.. Hvorfor skulle man ikke det??
momo Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 P-piller skal visst forhindre at man får eggløsning, så man skal ikke få eggløsning når man bruker p-piller.
Pasha Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 P-piller skal visst forhindre at man får eggløsning, så man skal ikke få eggløsning når man bruker p-piller. ← og derfor blir man ikke gravid
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 P-piller skal visst forhindre at man får eggløsning, så man skal ikke få eggløsning når man bruker p-piller. ← Ja, det er det jeg også har trodd. P-pillene lurer kroppen til å tro at den er gravid, så det sleppes derfor ikke noe egg... Men det er mulig jeg beveger meg på tynn is nå....
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #10 Skrevet 30. september 2005 Fra kninnelegen.no : Hvordan virker p-piller: Den forhindrer eggløsning og påvirker slimhinnen i livmoren slik at et befruktet egg ikke får næring til å feste seg eller vokse der.
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #11 Skrevet 30. september 2005 Så Gitte: eggløsning er det nok ikke du kjente!
Malama Skrevet 30. september 2005 #12 Skrevet 30. september 2005 For å si det sånn: dersom man går på p-piller, og har eggløsning, da har ikke p-pillene virket. Noen blir jo gravid på p-piller, de må nødvendigvis ha hatt eggløsning, men det er ikke meninga at man skal ha det dersom man går på p-piller. Så det var nok noe annet du kjente ja. Synes det er litt rart jeg da... at så mange (tenker ikke spesifikt bare på folk i denne tråden) spiser p-piller, men ikke aner noe om hvordan de virker. Trodde at p-pillenes evne til å hindre eggløning var ungdomsskolepensum i "de flaue timene av naturfagsundervisninga" jeg.. det var det da jeg gikk der, men det er jo 10-12 år siden...
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 Jeg tenkte kanskje at siden jeg får "falsk" mens, så har jeg falsk eggløsning også? hehe.. det bare stemte så godt med tiden, 2 uker... og før jeg begynte på p-piller kjente jeg det alltid på denne måten. Men men.. det er ikke mer nå..
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 30. september 2005 #14 Skrevet 30. september 2005 Synes det er litt rart jeg da... at så mange (tenker ikke spesifikt bare på folk i denne tråden) spiser p-piller, men ikke aner noe om hvordan de virker. Trodde at p-pillenes evne til å hindre eggløning var ungdomsskolepensum i "de flaue timene av naturfagsundervisninga" jeg.. det var det da jeg gikk der, men det er jo 10-12 år siden... ←
Malama Skrevet 30. september 2005 #15 Skrevet 30. september 2005 Tar du p-piller da? I så fall ville det sikkert vært lurt å lese pakningsvedleget, der står det ofte "hvordan virker XXX" Men, nå har du jo lært det ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå