AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Er det noen som har Sureflap her som kan fortelle meg hvordan man setter den helt åpen? Jeg prøver å lære katten min å bruke den nå, men han skvetter sånn når det klikker i låsemekanismen. Tenkte at det var lurt å la ham bruke den litt først uten den klikkingen. Anonymkode: ef377...859
Blålilla Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Vrir på den «knappen» i front til pilene viser begge veier. Men for å koble ut klikkelyden- ta ut batteriet
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Blålilla skrev (Akkurat nå): Vrir på den «knappen» i front til pilene viser begge veier. Men for å koble ut klikkelyden- ta ut batteriet Takk 😊 å ta ut batteriene tenkte jeg ikke på 😆. Har du noen andre tips til å lære pus å bruke luke? Anonymkode: ef377...859
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk 😊 å ta ut batteriene tenkte jeg ikke på 😆. Har du noen andre tips til å lære pus å bruke luke? Anonymkode: ef377...859 Vi dyttet vår gjennom noen ganger og ga MASSE godbiter (det beste pus visste). Samme dag brukte hun den selv. Anonymkode: 60788...5a3
Blålilla Skrevet 30. september 2021 #5 Skrevet 30. september 2021 Brukte godbiter og leke. Hun tok det faktisk ganske raskt. Hun var liten da vi startet da- det hjelper nok. Bare 3-4 mnd gammel. Da hadde vi bygget en kattegård utenfor terrassedøra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå