Gå til innhold

Juleprodukter i butikk 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tradisjon tro skal julen sakte men sikkert dukke opp i matbutikkene snart. Dette er ikke en tråd for diskusjon om det er for tidlig (for det er vi vel kanskje enige om at det er..)

Jeg vil bare høre om det er noen som har oppdaget juleprodukter i butikk enda? Hva og hvor? Noen nye produkter kanskje?😃 Regner med vi er flere som har noen spesifikke favoritter vi lengter litt etter og vil kjøpe så snart det er i butikk?

Selv venter jeg på lett julebrus fra Hamar (den brune i glassflaske) og (myke) kakemenn, de som kommer i 3 eller 5 pakning… Vet kakemenn har pleid å komme i butikk i begynnelsen av oktober tidligere så håper de når Oslo snart! De er jo best når de er ferske😋 Hvis noen har dem sett i butikk allerede, hvor?!😃 

Anonymkode: 91a4c...931

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis noen har dem sett i butikk allerede, hvor?!😃 

* Hvis noen har sett dem i butikk allerede

Skrevet

Jeg har prøvesmakt kakemenn allerede :ninja:

Skrevet
Just now, Rumle said:

Jeg har prøvesmakt kakemenn allerede :ninja:

Heldig.. Jeg funderer på om jeg må lage hjemmelagde hvis de ikke er i butikk snart. Litt vel tidlig med egen julebakst men får skylde på at jeg er høygravid med sterk kakemann-craving😬

• Liker 2
Skrevet

Venter bare på juleøl jeg. Og de bruker å komme noe senere enn alt annet…

Anonymkode: fc169...c01

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heldig.. Jeg funderer på om jeg må lage hjemmelagde hvis de ikke er i butikk snart. Litt vel tidlig med egen julebakst men får skylde på at jeg er høygravid med sterk kakemann-craving😬

Jeg kjøpte på Obs, du kan jo sjekke der om du har en i nærheten :jepp:

Eller bake, du kan jo male de litt Halloweenaktig? :ler:

• Liker 3
Skrevet

Har prøvd julebrussaften og ble skuffet. Forventningene burde ikke være så høye, men har jo hørt så mye om den. Selv iskald smakte den som flat, kjedelig rød brus. Greit nok.

Men den hadde en sånn fæl ettersmak som kom nesten før jeg var ferdig å svelge. De andre jeg smakte med kjente ikke denne.

Urge sin nye Holiday-brus er kjøpt inn (forventer ikke å like den), og julestrømper med smågodt (som ble så kritisert i avisen at en butikk fjernet dem) er observert på Europris. Og visstnok pepperkaker samme sted.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare sett kakemenn fra et lokalt bakeri, men jeg har vel egentlig ikke kikket etter julevarer heller. 

• Liker 1
Skrevet

Tilbragte gårsdagen på et av landets største kjøpesentre, og så ikke noe hint av jul.

Halloween var det en del av, så her kommer det heldigvis i rett rekkefølge 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som har prøvd fun light julebrus? Godt «substitutt» før julebrus kommer i butikk? (Må vel i så tilfelle blandes med kullsyrevann)..

Pr dags dato er det eneste juleprodukt jeg har sett i år.

Endret av Mperle
  • Liker 1
Skrevet

Pepperkakene og typ sjokoladejulekalebdere oå Europris. 

Anonymkode: 7522b...7f4

Skrevet

Venter sååå på julebrus! Er det etter høstferien det pleier å komme? 

Anonymkode: 297c6...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 8.47):

Venter sååå på julebrus! Er det etter høstferien det pleier å komme? 

Anonymkode: 297c6...75e

Rema har hadde Grans 1,5 liter tidligere i uka. Bygd på Vestlandet, høstferien her starter nå 

Mperle skrev (På 7.10.2021 den 23.03):

Noen som har prøvd fun light julebrus? Godt «substitutt» før julebrus kommer i butikk? (Må vel i så tilfelle blandes med kullsyrevann)..

Smakte julebrus uten kullsyre, men den hadde en fæl ettersmak som gjorde at jeg nærmest prøvde å holde pusten for å unngå smaken. Mine medsmakere merket ikke noe til denne.

Regner med det er søtstoffene som gjør det, har merket det samme med sukkerfrie bruser de siste månedene.

Skrevet

Liebermann kakemenn er kommet iallefall, og Fru Moseids kakemenn.

Fru Moseid og Biffen i Vennesla har cb julebrus, men ingen matbutikker enda. 

Julebrus saft, grans julebrus og rema 1000 julebrus på rema 1000. 

Venter på sørlands julebrus og cb julebrus, i fjor var de kommet allerede på denne tiden 😛

Anonymkode: a0d16...707

Skrevet

Kakemenn har inntatt Kiwi, kalendere og Nidars julepose er kommet.

For de som mener Freia sjokoladeappelsin hører julen til, kan jeg anbefale Terry's chocolate orange på Sparkjøp.

Gjest På druen
Skrevet

Teit at det varierer så veldig når julebrusen begynner å selges i butikkene. Noen begynner allerede i september, mens andre steder må man vente lenge. 

Skrevet

kakemenn på kiwi

Anonymkode: 49620...a41

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Min kiwi har kakemenn i det bolleskapet året rundt:klaske:

Skrevet

Det har bikka for dere folkens, er ikke november engang...🙇‍♀️

Anonymkode: 8b4a7...4f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...