AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Sliter en del med angst, som særlig er verst på kveldene, og som gjør at nettene kan bli nokså lange innimellom. Tar sobril for dette (men IKKE regelmessig). Har snart eksamen, og ønsker å være uthvilt til dette. vil det å ta sobril kvelden/natten før påvirke eksamen? Anonymkode: 38558...981
Gjest GulSol Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Når du ellers tar sobril, påvirker det deg dagen etter? Det vil nok påvirke deg omtrent like mye som før. Ta en test. Det er derimot helt normalt å være nervøs før eksamen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 GulSol skrev (19 minutter siden): Når du ellers tar sobril, påvirker det deg dagen etter? Det vil nok påvirke deg omtrent like mye som før. Ta en test. Det er derimot helt normalt å være nervøs før eksamen. Det var lurt! og det er absolutt ikke eksamen jeg er nervøs for, men helt andre ting jeg har angst for som holder meg oppe omtrent hver dag. Vil imidlertidig helst få nok søvn før eksamen, og vil derfor ta sobril. Anonymkode: 38558...981
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå