Gjest Torbjørn Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Heisann. Jeg lurer på om det er noen jenter som har vært sammen med omskjærte gutter. Hva foretrekker dere. Har dere noen erfaringer. Jeg vurderer å gjøre det fordi jeg har hatt en del problemer med forhuden. Jag har også hørt at man blir mer utholdene, får mindre lukt problemer, og at mange jenter syns det ser bedre ut. t
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Nå har jeg aldri vært med en omskjært mann, men kan ikke si at dette er noe jeg tenker over. Omskjært eller ikke, bryr meg midt i ryggen.
Gjest Hel Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Jeg har kun vært med omskjærte menn så jeg kan egentlig ikke sammenligne men synes det er best.
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Jeg har kun vært med omskjærte menn så jeg kan egentlig ikke sammenligne men synes det er best. ← Jøss, er dette virkelig så vanlig her i landet?? Trodde dette heller var unntaket en regelen. Men nå har ikke jeg vært bortpå så mange da..
Gjest Hel Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Jøss, er dette virkelig så vanlig her i landet?? Trodde dette heller var unntaket en regelen. Men nå har ikke jeg vært bortpå så mange da.. ← Hehe, om det er vanlig her vet jeg ikke noe om for jeg har bare vært sammen med Amerikanere (og kun to i det hele tatt).
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Hehe, om det er vanlig her vet jeg ikke noe om for jeg har bare vært sammen med Amerikanere (og kun to i det hele tatt). ← Ah, ok! Da så.. Har ikke hatt fler enn to jeg heller, så du er i godt selskap!
Gjest Hel Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Har ikke hatt fler enn to jeg heller, så du er i godt selskap! ← Hehe, godt jeg ikke er aleine da!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Det spiller nok ingen rolle for kvinnen. Har ikke merket forskjell i hvertfall... Luktproblemer? Hørt om vann og såpe? Det hvor det er lite tilgang til denslags, kan det nok framføres argumenter for omskjæring.
momo Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Jeg har hatt begge deler, og i det store og hele spiller det ingen rolle. Men ved oralsex foretrekker jeg en som er omskjert, da det føles rensligere. Men jeg er gift med en som ikke er omskjert og han får oralsex og, så så viktig er det ikke.
chirpy Skrevet 30. september 2005 #10 Skrevet 30. september 2005 Har hatt begge, og det gjør ikke noe forskjell i det hele tatt
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #11 Skrevet 30. september 2005 Har aldri hatt sex med en omskjært mann, men venninnene mine som har det, sier at det er mye bedre.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. september 2005 #12 Skrevet 30. september 2005 Kjipt å være singel og omskjært. Så jeg stemmer nei.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 Kjipt å være singel og omskjært. Så jeg stemmer nei. ← Håndvagina?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #14 Skrevet 30. september 2005 Jeg har prøvd begge deler, og synes det er hipp som happ. Merker ikke noe forskjell når han er inni meg om det er omskjært eller ei, men merker det selvsagt ved suging eller 'håndarbeid'. Jeg synes det er artig å ha litt ekstra, følsom hud å leke med når jeg suger, men det går greit uten. Og det er jo bare å bruke litt krem/olje/glidemiddel når det skal jages for hånd, så går det også greit med en 'snauskalle'.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #15 Skrevet 30. september 2005 Kjipt å være singel og omskjært. Så jeg stemmer nei. ← Det er en misforståelse om man tror det er vanskeligere å dra'n selv om man er omskåret. Det funker akkurat som før - med eller uten olje eller andre remedier.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #16 Skrevet 30. september 2005 Det er en misforståelse om man tror det er vanskeligere å dra'n selv om man er omskåret. Det funker akkurat som før - med eller uten olje eller andre remedier. ← Ikke vanskeligere, men noen er mer ømfintlig enn andre kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #17 Skrevet 30. september 2005 Ikke vanskeligere, men noen er mer ømfintlig enn andre kanskje? ← Nei, ville påstå det ikke er spesielt mer ømfintlig. Huden herdes når du ikke har forhud....derav også den økte utholdenheten.
Gjest Gjesteline Skrevet 30. september 2005 #18 Skrevet 30. september 2005 Det er en misforståelse om man tror det er vanskeligere å dra'n selv om man er omskåret. Det funker akkurat som før - med eller uten olje eller andre remedier. ← Jeg har hatt to av hver, og det er ikke det samme! Den som ikke er omskjært har ofte litt mer hud (naturlig nok) å 'dra på', noe som selvsagt gjør det lettere. Han ene som var omskjært klarte ikke håndjagere uten olje el.l., huden var rett og slett for stram (det samme gjaldt når han onanerte). Husk at forhuden beskytter hodet, så du vil miste mye av følsomheten der ved en omskjæring.
Gjest Omskjært Skrevet 30. september 2005 #19 Skrevet 30. september 2005 Det er en misforståelse om man tror det er vanskeligere å dra'n selv om man er omskåret. Det funker akkurat som før - med eller uten olje eller andre remedier. ← For noe tull. Klart det er annerledes å dra'n (runke) når man er omskåret, da har man ikke lenger noen forhud å skyve. Mange må rett og slett bruke glidemiddel for å få noen glede av onaneringen, ellers blir man lett sår. Å påstå noe annet er bare tull. En person som hevder at det blir det samme uten forhud, er neppe fullstendig omskjært (at all forhuden er fjernet), men mest sannsynlig bare fått snittet litt i forhuden slik at den ikke er så trang over penishodet lenger, men ellers har det meste av forhuden inntakt. Menn som er omskjært kan være mer utholdende ja, men dette skyldes ene og alene at de har fått nedsatt følsomhet i penis etter å ha fjernt forhuden. De bruker lengre tid på å oppnå orgasme, fordi penis er blitt mer vant til berøring og dermed trenger mer stimulering.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #20 Skrevet 30. september 2005 Vel, jeg - som selv er omskåret - har ikke noen problemer med å dra'n på samme måte som tidligere. Selvfølgelig kan man sikkert bli sår om man holder på i evigheter. For meg har det så langt ikke skjedd - og jeg bruker heller ikke olje e.l. Vel, det er kanskje forskjeller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå